Učitelky a nemocnost

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.02.17 10:40
Učitelky a nemocnost

Pěkné dopoledne,

měla bych dotaz na učitelky, jak snáší nemocnost dětí ve škole/školce? Nastoupila jsem v květnu na ZŠ a od září jsem víceméně pořád na hromadě.
Teď už mám 3. atb od vánoc a mám pocit, že se zblázním :zed:
Zlepší se to? Je pravda, že je potřeba se promořit?
Mám doma prvňáčka, od kterého jsem chytala různé bacily ze školky a myslela jsem si, že už trochu promořená jsem…
Alergologii a imuno mám za sebou a vše naprosto v pořádku.

Děkuji za zachování anonymity

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

Elishka1
Závislačka 2741 příspěvků 06.02.17 10:45

Se v tom neorientuji, kdo vlastně nastoupil na zš..
edit:
aha, oba
kolegyně nemají podobné zkušenosti?

Příspěvek upraven 06.02.17 v 11:08

Iffka
Echt Kelišová 9549 příspěvků 06.02.17 10:47

Jsem učitelka už cca 15let, první roky jsem taky byla věčně nachlazená, chytila kdeco, opravdu se to ale zlepší! Ted jsem běžně nachlazená nebo nemocná jako každý jiný dospělý člověk. Musíš si zvyknout na ty „dětské“ bacily, jsou holt jiné než „dospělé“, které chytíš třeba v mhd.. je to jako s dětmi ve školce - první rok většinou tragedie, druhý trochu lepší, třetí ještě lepší a pak už to docela jde :-)

blumen
Hvězda diskuse 42055 příspěvků 06.02.17 10:51

Nejsem ucitelka, ale bez tech antibiotik to nejde? Nici prirozenou imunitu, takze pak ses na ty infekce vic nachylnejsi. Zlusila bych to zvladat bez nich, imunitu tim posilis. Dobry je tymianovy caj (prirodni atb), cesnek, zazvor, med, cibule, kokosovy olej.

Jinak soucitim, mam imunitu dobrou, ale od te doby, co nastoupila dcera do skolky, jsme na hromade porad a i ja. Zatim to ale zvladam pokazde bez atb nastesti.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.02.17 11:03

@Iffka děkuji za povzbuzení :kytka: