Uklízení - podřadná práce?

Anonymní
4.11.19 16:41

Uklízení... Podřadná práce?

Zajímal by mě názor, jak se díváte na přivýdělek ve formě úklidu ve školce. Jsem učitelka, momentálně pracující jako asistent pedagoga. Ve školce nám onemocněla p. uklízečka, která chodí uklízet cca na 2 hodiny denně. Neschopenka vypadá minimálně na 3tydny, možná déle. Zajímalo by mě, zda byste vzali tento úklid na zaskok nebo jak byste se k tomu postavili, kdyby vám to bylo nabídnuto. Finančně to asi kdoví jaké terno nebude. Jde o to, poklidit školku v době, kdy tam nejsou děti. Příteli připadá, že kdybych na to kývla, že bych se ponížila a klesla, že jsem nechodila do školy, abych uklizela apod… Jaký máte na to názor?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
931
4.11.19 16:46

Mne by to vubec nevadilo. V dobe kdy tam nebudou deti, neuvidi te u toho rodice. O co jde?
A zadna prace neni podradna :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9093
4.11.19 16:46

Vzala bych to a ráda. Já teda dělám ve firmě jak s lidma, tak veškerou administrativu, tak úklid. Nic z toho mi nepřijde degradující.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1540
4.11.19 16:47

Za me, me by bylo fuk, co si lidi mysli. Jestli je to zaplaceny dobre, tak proc ne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
15492
4.11.19 16:50

Uklízení je poctivá a nezbytná prác. rozhodně lepší, než prodávat hrnce důchodcům.

Pokud s tím má partner problém, tak ať ti buď najde něco lépe placeného a nebo si nabere nějaké melouchy a ty prachy přinese sám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6579
4.11.19 16:51

Co je to za dotaz? Jaká degradace? Asi žiju v divném světě. Jo, na 3 týdny bych ten úklid ráda vzala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29241
4.11.19 16:52
@Anonymní píše: