Uklízení - podřadná práce?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
12625
4.11.19 18:25
@Anonymní píše:
Zajímal by mě názor, jak se díváte na přivýdělek ve formě úklidu ve školce. Jsem učitelka, momentálně pracující jako asistent pedagoga. Ve školce nám onemocněla p. uklízečka, která chodí uklízet cca na 2 hodiny denně. Neschopenka vypadá minimálně na 3tydny, možná déle. Zajímalo by mě, zda byste vzali tento úklid na zaskok nebo jak byste se k tomu postavili, kdyby vám to bylo nabídnuto. Finančně to asi kdoví jaké terno nebude. Jde o to, poklidit školku v době, kdy tam nejsou děti. Příteli připadá, že kdybych na to kývla, že bych se ponížila a klesla, že jsem nechodila do školy, abych uklizela apod… Jaký máte na to názor?

Degradujici to neni, za me nee, nesnasim uklid ani doma. Pritel je asi majitel Mercedesu ze mu uklid smrdi..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mackA159
4.11.19 18:30
@Anonymní píše:
@Mialina udělat si to můžu kdy chci. Ale nejsem v situaci, že bych nutně potrebovala si přivydělat. Vlastně ani nevím, kolik by za to bylo, ale myslím, že to nebude kdoví co… Nevím… Jestli za to má paní 1500-2000za měsíc??? Od přítele stále slyším narážky, dělá si ze me legraci, že ze sebe dělám socku, že teď radši nebudeme jíst, když musím ze sebe dělat uklízečku… Právě jsem z toho na rozpacích… Jestli mi to za to stojí… Myslela jsem že vypomuzu…

Při takovýmhle názoru bych ho kopla do pr. dele. To není normální myšlení. On dela co? Ministra? Prezidenta?

• Citovat
  • Upravit
6650
4.11.19 20:09

@Mialina Je fakt že k manželovi do práce nastoupila před pár lety nová uklízečka, paní kolem 50 a když s ní mluvil tak ona odešla z vrcholného managementu nadnárodní firmy a šla uklízet. Vyhořela a rozpadalo se jí manželství, děti skoro neviděla… Manželství dali do kupy a ona je ráda že si oddělá svoje a může v klidu domů a nebojí se svého telefonu :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3380
4.11.19 20:16