Úzkosti z budoucnosti mých dětí

Anonymní
2.4.21 18:28

Úzkosti z budoucnosti mých dětí

Hezký den všem. Od konce ledna beru AD a Pregabalin na úzkosti. Ráno AD, večer Pregabalin. Večery a noci jsou už v pořádku a vyspím se. Ale každé ráno a přes den bojuji s černými myšlenkami. Mám výčitky, že nemohu mým dětem ( mám dvě), koupit byt nebo pozemek, mám strach, kde budou bydlet, zda budou mít dobrou práci, najdou vhodného partnera, budou mít děti. Nebo přemýšlím, zda si dobře vybraly školu, kterou studuji, vybraly si samy. Pořád se bojím, aby se jim nebo manželovi něco nestalo. Bojím se o to, co budu dělat, až jednou zůstanu bydlet sama, prostě se bojím snad úplně všeho. Na jedné straně vím, že zabývat se těmito myšlenkami je zbytečné, když nevíme nikdo, co se v budoucnu stane, ale nedokážu se toho zbavit. Chodím se denně projít, abych přišla na jiné myšlenky, moc to nepomáhá. Vlivem toho se nesoustředím, před týdnem jsem si nabourala auto do brány a úplně se z toho složila. Do práce nechodím, máme z nařízení vlády uzavřen provoz. Po covidu jsem ztratila před půl rokem čich a chuť. Jak z toho všeho ven, abych měla zase normální život? Změnit léky nebo se to ještě zlepší? Občas mám tak velký strach z budoucnosti, že mi přijde jednodušší to skončit raději teď než se něco stane. Vím, že to není řešení mých problémů, ale co mám tedy dělat? Děkuji za každou radu.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4312
2.4.21 18:37

Rozhodně se s myšlenkami na ukončení všeho svěřit lékaři, nejlépe psychologovi, či psychiatrovi. Je složitá doba a bohužel to nahrává právě těmto stavům, kdy je člověk paralizován strachem - zde tedy různými obavami.
Hlavně si to nenechávej pro sebe - je moc dobře, že ses zatím svěřila alespoň zde.My Tě však můžeme jenom vyslechnout, ale Ty potřebuješ aktivnější práci, tudíž někoho, kdo bude blíž, než u klávesnice a monitoru.