Vánoční dárky pro učitelky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
21.12.18 19:56

@neumisa Nechtějí vidět. ;) Chtějí jen rejpat. :mavam:

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
21.12.18 20:00

Jsem učitelka, ale ne třídní, takže jsem dárek nečekala. Pár jich i tak bylo, potěšily mě, skoro i dojaly, ale že by si tím děti, které je donesly, udělaly u mě plus do budoucna, to ne.

• Citovat
  • Upravit
a12
61211
21.12.18 20:16
@zrcadlo píše:
V lednu jsou 2.1. (u nás k nim ředitel ještě dal 3.-4.1. ředitelské volno), v únoru tuším jeden den pololetních, a jarňáky jsou u nás v březnu. V dubnu pak velikonoční, takže u nás bez prázdnin jen září-listopad-květen-červen.

Jo a v tehlech měsícich bude nakej svatek a s nim i reditelsky volno :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30457
21.12.18 20:17

Přijde mi absurdní si myslet, že učitelka se bude chovat k dítěti jinak, když od něj dostane pod stromeček dárek. Dárky jsem měla pod stromečkem, nevím, od koho byly.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.12.18 20:18

@a12 Ředitelské volno může být max. 5 dní v roce a většinou se využívá při větších opravách školy.

• Citovat
  • Upravit
74217
21.12.18 20:19

Delam AP na prvnim stupni. I mi nosi deti drobne darecky. Jsem vzdy dojata.
Letos byla perlicka lak na nehty a rucne vyrobeny smajlik a klasika cokolady, svicky.
Kazdy chtel, abych ochutnala jeho cukrovi. Jsou mili. Pak uz mi bylo zle, ale nechtela jsem nikoho urazit, ze odmitnu.
Kazdy rok jim za sebe davam balicky pod stromecek, kdyz je den deti, kdyz mam narozeniny a v cervnu.
I moje druzinove deti nosi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16378
21.12.18 20:33
@neumisa píše: