Vidí dcera duchy?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
2526
7.12.15 08:14
@Caitlyn píše:
Také bych si přála mít vlastní ordinaci a léčit duše.. Škoda, že jsem si to neuvědomila v době kdy jsem končila základku a rozhodovala se kam jít studovat, dnes bych šla studovat psychologii.
Teď to už nedoženu, už jsem na to asi moc stará a život je tak krátký. :?

Psychologii můžeš studovat v jakémkoliv věku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
775
7.12.15 15:34

Tak já nevim ale mě to příjde uplně normální mít vize a věštecké sny :) Není na tom nic vyjmečného že to člověk má ;) Zvířata taky dopředu vicítí nebezpečí takže asi tak :mrgreen: Sama mám věštecké sny a i občas vize ale prostě nedělám ze sebe nějakou vyjmečnou a nehrotim to :andel:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6160
7.12.15 16:12
@MagdaSara
@KayaRepublic píše:
@Caitlyn Proc by ne? Me je 34 a studuju psychologii a psychoterapii…Naopak, je to vyhoda, do vycviku mlade moc ani neberou…

Je mi skoro 30, studovala jsem Obchodní akademii, maturitu mám.
Kde by mě s tímto vzali na studium psychologie?
A na kolik let by to bylo? Jaký titul bych měla? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.12.15 16:19

@Caitlyn Mgr., na pět let, je nutné načíst literaturu, mít praxi, naučit se i bilogii nebo základy dalších společenských věd

• Citovat
  • Upravit
6160
7.12.15 19:46
@Anonymní píše:
@Caitlyn Mgr., na pět let, je nutné načíst literaturu, mít praxi, naučit se i bilogii nebo základy dalších společenských věd

Za zvážení to stojí :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Republic
7.12.15 20:04

@Caitlyn Jestli jsi z Prahy (nebo by ti nevadilo dojizdet na patek odpoledne a sobotu) a nejde ti o titul, tak velmi zajimavy program celozivotniho vzdelavani je Prazska Psychoterapeuticka Fakulta…mrkni do vyhledavace…