Vrátí mi peníze? Lékařská prohlídka

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
27.9.21 11:03

Vrátí mi peníze? Lékařská prohlídka

Dobrý den, byla jsem na lékařské prohlídce, kvůli zaměstnání, platila jsem 500kč a řekli mi, že by mi to měl zaměstnavatel proplatit zpátky. Jenže to jsem ještě netušila, že nenastoupím, protože mě vzali ještě na lepší pracovní místo o které mám vážně zájem. Myslíte že nemám právo na vrácení peněz, když tam nezačnu pracovat?
Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27561
27.9.21 11:04

Ne. A nechápu, jak tě to vůbec může napadnout.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1550
27.9.21 11:05

Ne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1615
27.9.21 11:05

Nemáš. Je to tvůj problém, že sis to rozmyslela.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2028
27.9.21 11:08

Vraceli mi to až po zkušební době, takže asi ne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6323
:lol: :lol: :lol: :lol:
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
985

No to fakt ne…já musím pro výpis z karty každý rok kvůli práci (noční směny) a pokaždý za to solim 300kc..až asi poslední 3 roky mi to zaměstnavatel proplácí…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17072
27.9.21 11:10
@Anonymní píše:
Dobrý den, byla jsem na lékařské prohlídce, kvůli zaměstnání, platila jsem 500kč a řekli mi, že by mi to měl zaměstnavatel proplatit zpátky. Jenže to jsem ještě netušila, že nenastoupím, protože mě vzali ještě na lepší pracovní místo o které mám vážně zájem. Myslíte že nemám právo na vrácení peněz, když tam nezačnu pracovat?
Děkuji

To je svou naivitou až vtipný dotaz :roll: :mrgreen:

Samozřejmě, že nemáš - to je přece Tvůj problém, dohodu s budoucím zaměstnavatelem jsi zrušila Ty :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1291
27.9.21 11:15

Nevrátí a ani se jich neptej, mysleli by si, že ses zbláznila.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4474
27.9.21 11:19

Určitě ne :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27048