Výměna antidepresiv za jiná

Anonymní
4.7.20 15:12

Vymena AD za jiná AD

Prosim menil.jste nekdo AD, jak dlouho to trvalo, kdy vam zabrala nova Ad a meli jste syndrom z vysazeni starych, u mne uz to trva mesic co snizuji stare a zvysuji Asentru ale zatim to moc nevypada na zlepseni :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
9.7.20 20:09

Ahojky já jsem měnila za tři měsíce troje a rovnou na další i teď mám vysadit taky a jít na jiný mám taky strach co bude musíme to vydrzet :potlesk:

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
9.7.20 20:15

Ahojky můžu se zeptat co vysazujes za ad já vysazuji arketis hned a najizdim na brintellix, takže taky se bojím a moc že nastane peklo že začátku nájezd musíš vydržet bude lépe uvidíš zkus si koupit lekavat je to na bázi levandule trošku tě to může uklidnit držím pesticky :dance:

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
9.7.20 20:28
@Anonymní píše:
Ahojky můžu se zeptat co vysazujes za ad já vysazuji arketis hned a najizdim na brintellix, takže taky se bojím a moc že nastane peklo že začátku nájezd musíš vydržet bude lépe uvidíš zkus si koupit lekavat je to na bázi levandule trošku tě to může uklidnit držím pesticky :dance:

Ja Eliciu, ale po troškách, no motáky mám pořádny a hrozne mi tepe srdce :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
9.7.20 20:42

A proč ti ji mění na asentru jestli se můžu zeptat. Já dnes jen půlka Arketisu a zítra nový ad tak jsem zvědavá co nastane doufám že se mi ty úzkosti nerozjedou moc mám taky strach drž jsme všichni na jedné lodi můžu doporučit jen kraniosakrální terapii a ječmen a ten lekavan pak ještě Magnesolov jsou to nejspíš vedlejší příznaky s vysazovanim jestli si na ni byla dlouho já vysadila arketis že dne na den brala jsem ji 2roky ale za 3mesice zpět úzkosti a teď se v tom placam od ledna někdy mi je dobře někdy, ale teď ty úzkosti jsem měla skoro pořád tak proto změna. :zed: drž se

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
28.7.20 22:47
@Anonymní píše:
Prosim menil.jste nekdo AD, jak dlouho to trvalo, kdy vam zabrala nova Ad a meli jste syndrom z vysazeni starych, u mne uz to trva mesic co snizuji stare a zvysuji Asentru ale zatim to moc nevypada na zlepseni :zed:
@Anonymní píše:
A proč ti ji mění na asentru jestli se můžu zeptat. Já dnes jen půlka Arketisu a zítra nový ad tak jsem zvědavá co nastane doufám že se mi ty úzkosti nerozjedou moc mám taky strach drž jsme všichni na jedné lodi můžu doporučit jen kraniosakrální terapii a ječmen a ten lekavan pak ještě Magnesolov jsou to nejspíš vedlejší příznaky s vysazovanim jestli si na ni byla dlouho já vysadila arketis že dne na den brala jsem ji 2roky ale za 3mesice zpět úzkosti a teď se v tom placam od ledna někdy mi je dobře někdy, ale teď ty úzkosti jsem měla skoro pořád tak proto změna. :zed: drž se

Ahoj tak jak vám je? Já dneska brala ráno poslední půlku apo-paroxu a od zítra ráno mám nasadit asentru tak se docela bojím co mám očekávat. Apo parox mi vysadila paní doktorka kvůli nežádoucím účinkům, brala jsem ji měsíc

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
30.7.20 17:46

Ahojky já byla 10dni super a teď zas propad a to jsem na chatě mezi lidma nechapu to mám 21dni brintellix a navysuji na 10mg.chci být zas v pohodě doufám že to pomůže jinak mi bylo hodně zle od žaludku. Měj se krásně a napiš

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama