Vyžijeme?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
26.5.11 11:25
lleennttiillkkaa píše:
Anonymní píše:
Miarei píše:
Anonymní píše:
Tak mi to máme tak, že přítel kupoval byt na sebe, děti nemáme, takže se bral jeho plat a jeho životní náklady: plat má v průměru kolem 19 000. Já ještě studuju a od rodičů měsíčně dostávám 4000, pak si ještě přivydělávám, ale to je tak nepravidelně a není to jisté, dělá to něco kolem dvou tisíc měsíčně. Úvěry jsme si braly dva, jelikož jsme neměli žádný vlastní peníze, protože jsme museli doplatit půjčku na auto. Od Lišky máme 1 300 000 a 250 000 u GE (jinde nám to nechtěli vzít, i když nám finanční poradce slíbil, že to vyjde). Celkově splácíme 12 000 cca 8 let, pak to klesne na 8000 na 6 let a pak to bude už něco kolem šesti na 14 let. Celkově splácíme 28 let. K tomu platíme ještě zálohy na byt+fond oprav 3700. Pak nějaký to pojištění, telefony, internet atd…a vychází to na cca 18500, takže v podstatě celá přítelovo výplata včudu. Z toho co mi dávaj rodiče se pokryje jídlo a benzín. A z toho co si přivydělávám a co přítel dostane jednou ročně zůčtování daně (10000) a prémie (asi taky 10000), tak z toho kupujem nový věci a tak. Zvládnout se to dá. Byt jsme kupovali jelikož byl kompletně předělaný a za výbornou cenu, navíc bych měla za rok pracovat, takže se to zvládne. Kdyby něco tak mám rodiče, zatim mi vždycky pomohli. V nájmu jsme platili téměř stejný peníze, myslim si, že je lepší to cpát do svýho a když člověk furt na něco čeká, tak nic nemá. Mě je 20, přítelovi 23, tak to aspoň bude brzo splacený.
hodně našponovaná situace a asi bych se denně modlila aby se něco nepokazilo.
Navíc bych se bála toho mládí. Oba jste mladý a už takový dluh. Cesty života jsou nevyzpytatelné
Opravdu můžeš být ráda za rodinu, která tě podporuje :-)