Začátek těhotenství prosinec 2014

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1095
6.12.14 17:47

@Táňa90 tak to zkuš propočítat ještě tady http://merenibt.xf.cz/form.html

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.12.14 18:39

@Luciusek86
Dokud nezačneš krvácet, tak je to jen uhnizďování, ale jestli máš do toho i bolesti…tak se obávám, že mimi odejde s menstruací lehce opožděnou…i to se stává =(

• Citovat
  • Upravit
33005
6.12.14 18:47
@Táňa90
@Táňa90 píše:
A nedá se to zjistit přibližně na den? :| podle mých výpočtů mi to vychází že bych otěhotněla den před menstruací. Což mi nejde do hlavy ale přiznám se že v těchto věcech jsem laik :roll:

Zjistíš to podle toho, jak odpovídá mimčo na UTZ (pokud má dr kvalitní a umí s ním zacházet). Pokud jsi např. podle UTZ 5+4, tak jsi otěhotněla před 3 týdny a 4 dny (samozřejmě plus mínus nějaký den).
Jinak nejpřesnější na určení délky těhotenství je UTZ v rámci prvosemestrálního screeningu (12.-13. týden), proto se podle něj určuje i termín porodu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2242
6.12.14 19:15
@Anonymní píše:
@Luciusek86
Dokud nezačneš krvácet, tak je to jen uhnizďování, ale jestli máš do toho i bolesti…tak se obávám, že mimi odejde s menstruací lehce opožděnou…i to se stává =(
Špinění se rozjelo do krvácení. Takže po 6 dnech zpoždění a celkem viditelných duchách na testu je dnes po všem. Takže jdem do 5.kola.
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
64
6.12.14 19:27

Ahoj holky take se k vam pridavam. Snazili jsme cca rok a pul o druhe mini a ve ctrvrtek po 3 dnech spozdeni MS mi vyslo toto. V pondeli jdem k doktorovi tak doufam jen ze nam to potvrdi :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.12.14 19:32

@Luciusek86
To je mi líto… ale ono se to jednou podaří. Neztrácej naději.
 K.

• Citovat
  • Upravit
2791
6.12.14 21:30

@Luciusek86 Ach jo. To je blbý. Drž se! 5.kolo, ale přirozeně?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11
7.12.14 11:34