Zkusit to po neúspěšném pohovoru znovu?

Anonymní
10.10.23 14:48

Zkusit to po neúspěšném pohovoru znovu?

Dobrý den,

jsem ještě studentka a hlásila jsem se brigádně na jednu pozici, pohovor jsem však totálně zvorala…respektive, nechtěla jsem lhát, tak jsem uvedla, že sice mám zkušenosti z oboru, ale ne přímo na tuto konkrétní pozici, že v minulém zaměstnání byla má náplň práce trochu odlišná - jasně že to byla chyba, shodila jsem se a udělala jsem ze sebe nezkušenou husičku, měla jsem víc vyzdvihnout své přednosti. Navíc jsem byla dost nervózní a už z toho, jak reagoval ten zaměstnavatel, jsem tušila, že to nevyjde. Ale pak jsem se dostala do jiné firmy na úplně stejnou pozici - pohovor se žádný nekonal, stačilo poslat životopis a okamžitě mě vzali, stačilo, že mám nějaké zkušenosti z toho oboru- zpětně si říkám, že jsem měla zbytečné obavy, ta pozice není zase tak odlišná od té mé původní a jsem tam spokojená. Akorát v té první firmě bych za stejnou práci měla o trochu vyšší plat a jelikož je to stále brigáda na dohodu, zvládala bych nejspíše oba úvazky.
Tak mě napadlo, že bych to zkusila znovu příští rok s tím, že teď už jsem zkušenější, ale nevím, jestli to není blbost, dá se snadno dohledat, že jsem to zkoušela a neuspěla jsem, tak už mě ani nepozvou na pohovor.
Máte někdo podobnou zkušenost, ať už jako zaměstnanec nebo zaměstnavatel?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4140
10.10.23 14:57

Já vůbec nevidím žádný duvod, proč byla poprvé chyba říct, že nemáš zkušenosti s konkrétní pozicí… Zachovala bych se úplně stejně. Lhaní na pohovoru stejně nikam nevede a i kdyby tě nakrásně vzali, tak by se stejně dřív nebo později ukázalo, že máš mezery… ale to už je teď stejně fuk.