Výlet do Itálie

Cestování

Začalo to tak nevinně v pátek ráno...

Byl prodloužený víkend, ráno jsme vstali a manžel se rozhodl, že pojede nakoupit do Billy. Když přijel z Billy tak mi říká „A nepojedeme třeba na výlet k moři?“ Nejdřív jsem byla trošku pesimistická, jelikož máme dvě malé děti. Synovi jsou dva roky a dceři byli čtyři měsíce a měla jsem strach, aby to vůbec zvládli. Manžel říkal, že by našel někde v Rakousku ubytování na jednu noc a pak pokud by to děcka zvládala, tak budeme pokračovat dál anebo se vrátíme zpátky.

Tak začalo hledání ubytování, dlouho nic nenacházel, až jsme se domluvili, že pokud teď nic nenajde, tak nikam nepojedeme. Nakonec se ale zadařilo a ubytování jsme měli. Mezitím už jsem balila, ať se to zbytečně nezdržuje. Poté jsme se domluvili, že odvezeme našeho psa k babičce a vyrazíme. Cesta se nám tím protáhla, ale byli jsme tak šťastní, že jedeme na výlet, že nám to bylo jedno. Hlavně syn byl spokojený, že se veze.

Po vyložení psa jsme si uvědomili, co všechno, jsme doma zapomněli, takže cestou na dálnici jsme se stavili ještě doma. Z domu jsme vyráželi cca o půl druhé odpoledne. Cesta poměrně ubíhala, syn se díval na pohádky v tabletu a dcera spala. Jenže ve Vídni se probudila a začala plakat, nechtěla tam už sedět a navíc měla hlad. A zrovna v pátek odpoledne byla ve Vídni špička a nebylo kde zastavit. Hned jak jsme projeli městem, tak manžel zastavil, přece jenom jsme to měli ještě dost daleko. Nakrmila jsem malou a sedla jsem si k nim dozadu. Jako napasovat se mezi ty dvě autosedačky, to byl adrenalin. A zbytek cesty jsem tam byla uvězněná, na úplně pidi kousku. Každopádně děti byly rády, že tam mají mámu.

Za pár hodin jsme dojeli do ubytování. Syn z toho měl ohromnou radost, což jsem teda popravdě nečekala. Možná mě teď někdo odsoudí, ale na večeři jsme byli v mekáči. Jednou za čas se snad nic nestane. Jakmile jsme se ubytovali, tak jsme vyrazili na procházku po té vesnici. Viděli jsme i bouračku, teda spíš jen ťukanec. Nikomu se naštěstí nic nestalo. Při cestě z procházky jsme zjistili, že jsou vedle nás ubytovaní Češi, kteří jeli do Chorvatska, takže jsme trošku i poklábosili a manžel šel s pánem na pivo.

Samozřejmě jsme čekali na manžela, až se vrátí a i tak jsme nemohli usnout. Bylo to dobrodružství nejen pro syna, ale i pro nás. Byli jsme na takovém výletě po třech letech.
Ráno byl první vzhůru manžel a nechal nás trošku vyspat, tak šel na snídani. A potom jsme se přidali my s dětmi. Nakonec bylo rozhodnuto, když už jsme jeli takovou dálku, tak dojedeme k moři. Po snídani jsme se sbalili a vyrazili směr Itálie. Cesta byla nekonečná, obzvlášť po mě. Seděla jsem opět na tom nejmenším místě v autě.

Po několika hodinách jsme dojeli k vytouženému moři. Chvíli jsme hledali, kde zaparkovat, a pak hurá na pláž. Syn si zaplaval poprvé v moři, i když se docela bál. A asi za dvě hodiny jsme už frčeli domů.

Cesta domů byla opět nekonečná a domů jsme dojeli v sobotu kolem jedenácté večer. Byl to úžasný výlet, i když trošku dražší. Mně se asi na dva dny vyléčil atopický ekzém a synovi taky zmizel ekzém, co měl na nožce. Příští rok bychom chtěli jet na delší dobu a spíš do Chorvatska.

Jen ještě takové PS: Zadek mě bolel ještě asi týden :D

Premek_Orac
Kelišová 5863 příspěvků 14.9.19 11:16

Osobne by mi tolik hodin v aute s porovnanim s casem u more nevyhovoval, ale proti gustu…
Dulezite je, ze vam bylo fajn, a az na ten zadek jste si uzili.

BlaZenkaB
Ukecaná baba ;) 2285 příspěvků 14.9.19 12:53

To jako vážně? :mrgreen:

migmina
Kecalka 362 příspěvků 14.9.19 12:56

Nezazivny denicek. tolik stravenych hodin na ceste a 2 hodiny u more nechapu :nevim:

kruel
Zasloužilá kecalka 511 příspěvků 14.9.19 13:08

Boha jeho…absolvovat tohle kvůli dvěma hodinami koupání v moři :roll: 8o za mě pěkná blbost :roll:

Příspěvek upraven 14.09.19 v 13:09

Lumíkovec
Ukecaná baba ;) 1112 příspěvků 14.9.19 13:27

Tak dulezite je, ze jste si to uzili :) pro mne, asi jako pro vetsinu, by to bylo spis za trest :lol:

Bubla Bůčková
Echt Kelišová 9114 příspěvků 14.9.19 13:57

Nerozum…

happybean
Nováček 10 příspěvků 14.9.19 15:16

A tohle je co? Sloh dítěte ze třetí třídy? Obsah radši nekomentuju…

Gvendolínka
Kecalka 352 příspěvků 14.9.19 16:52

Podle mě vymyšlené kvůli soutěži. To tam mohli být rovnou do neděle a ne jet po dvou hodinách u moře zpět :mrgreen: :mrgreen: :zed:.

Kecalka 236 příspěvků 20 inzerátů 14.9.19 22:16

@Gvendolínka Vůbec to není vymýšlené. Je to pravda.

Kecalka 236 příspěvků 20 inzerátů 14.9.19 22:20

Nechápu ty negativní komentáře. My s manželem milujeme cestování autem. Syna to taky baví a bylo to dobrodružství. A navíc, jestli jste si nevšimli, tak jsme byli ubytování. Takže to nebyli jen 2 hodiny u moře.

Příspěvek upraven 14.09.19 v 22:21

Kecalka 236 příspěvků 20 inzerátů 14.9.19 22:22

@happybean Nechci nic říkat, ale jděte někam. Každý nemůže být spisovatel.

stinga
Echt Kelišová 9883 příspěvků 15.9.19 21:51

@Bobinka007 já tomu fandím, já jsem nadšený cestovatel, jen opravdu, když už jste jeli, měli jste si to zařídit na dýl - no třeba příští rok se zadaří :kytka: :srdce:

zu.syk
Zasloužilá kecalka 810 příspěvků 16.9.19 08:17

@Bobinka007 Mně by to třeba taky nevyhovovalo (to víš, kinetóza není nic příjemného :mrgreen: ), ale o mě tady nejde, že jo… vy cestování autem milujete a to je rozhodující… je fajn, že jste si to užili :kytka:

Kecalka 236 příspěvků 20 inzerátů 16.9.19 12:58

@stinga Bohužel jsme nemohli, ale příští rok pojedeme na týden stoprocentně.

PenelopaW
Ukecaná baba ;) 1136 příspěvků 6 inzerátů 16.9.19 16:13

Jéé, tenhle deníček mi unikl! A za sebe musím říct, že se mi líbil, i když byl stručnější. Jako i ostatní, asi bych nejela takovou dálku „jen“ kvůli koupačce, ale jako hurá akce to zní zajímavě a hlavně je pro mne pozitivní, že jste to zvládli i s minimální přípravou a dvěma malými dětmi. Někdy ty spontánní nápady jsou super v tom, že když člověk neplánuje, není pak zklamaný, že plány nevyšly ;).

Kecalka 236 příspěvků 20 inzerátů 16.9.19 17:11

@PenelopaW Bylo to hlavně z toho důvodu, abychom věděli jak to děti zvládnou někde přes noc. A když to moře nebylo už tak daleko, tak by byla škoda toho nevyužít.