18 a bydlení sama

Anonymní
18.8.20 20:15

18 a bydlení sama

Dobrý den, večer nebo cokoliv. Ano, přemýšlela jsem o brigádě ale ta by fakt moc nefungoval protože se musím učit déle než ostatní což mám teď vyzkoušené.

Ale můj problém je to, že doma se opravdu pořád hádáme a u mého otce je už tak dost starostí a on se o mně starat nemůže a moje matka je jaksi taksi nic moc ke mně.

Studuju hodinu autobusem dál od mého baráku a aby toho nebylo málo tak to je praktická sestra.

Dneska jsme se s mámou pohádali a já se definitivně rozhodla že v osmnácti odejdu. Ona by mně prý stejně vyhodila z rodinného baráku.

Ale moje otázka je kdyby se něco takového stalo jak by jsem mohla bydlet sama. Jestli bych měla právo na nějaké extra příspěvky a nebo co vůbec dělat.

A než se někdo zeptá, tak je moje matka dostatečně toxická že jsem šla i na sociálku.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19009
18.8.20 20:20

Bydlet sama muzes, staci spolubydleni s jinymi studenty, tam to pak vyjde celkem levně. Na nejake davky nejspis mit narok nebudes. Dokud studujes mas narok na alimenty od rodičů a pokud teda hodlas zit sama, tak nejaka brigada by mela byt samozřejmost. Jen z alimentu nevyzijes. Osamostatneni neni levna zalezitost, budes si muset platit sama uplne vse a kolikrat pubertal zijici u rodicu nema absolutne prehled, kolik co stojí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.8.20 20:25
@Kriss Tina píše:
Bydlet sama muzes, staci spolubydleni s jinymi studenty, tam to pak vyjde celkem levně. Na nejake davky nejspis mit narok nebudes. Dokud studujes mas narok na alimenty od rodičů a pokud teda hodlas zit sama, tak nejaka brigada by mela byt samozřejmost. Jen z alimentu nevyzijes. Osamostatneni neni levna zalezitost, budes si muset platit sama uplne vse a kolikrat pubertal zijici u rodicu nema absolutne prehled, kolik co stojí.