Amalgánová plomba - platba

Napsat příspěvek
Velikost písma:
50725
19.9.10 17:58

Já jsem se třeba správnou technikou čištění a dobrým kartáčkem zbavila citlivých zubů - asi se mi začínaly obnažovat krčky, tak jsem na radu zubařky nasadila Sensodyne, díky tomu jsem si tam mohla hrábnout kartáčkem a drbala, stahovala… Trvalo to chvíli, než jsem si ten nový pohyb zautomatizovala, pak jsem si Sensodyne kupovala na střídačku a teď už se bez něho obejdu úplně :mrgreen:

Mám teda ještě resty v častější výměně kartáčku a zubní niti - to dělám dost příležitostně :oops: Mezizubní kartáček mezi moje zuby nedostanu :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12978
19.9.10 19:12

Já jsem zase strašně levá na zubní nit.. :oops: :oops:
Raději řádně pucuju a vyplachuju..A objednám se brzy na pískování..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5476
19.9.10 21:28
Angua píše:
Já jsem se třeba správnou technikou čištění a dobrým kartáčkem zbavila citlivých zubů - asi se mi začínaly obnažovat krčky, tak jsem na radu zubařky nasadila Sensodyne, díky tomu jsem si tam mohla hrábnout kartáčkem a drbala, stahovala… Trvalo to chvíli, než jsem si ten nový pohyb zautomatizovala, pak jsem si Sensodyne kupovala na střídačku a teď už se bez něho obejdu úplně :mrgreen:Mám teda ještě resty v častější výměně kartáčku a zubní niti - to dělám dost příležitostně :oops: Mezizubní kartáček mezi moje zuby nedostanu :lol:

Anguo, teď naposledy mě doktor říkal, že ne že by zubní nit byla úplně na nic, ale taky nic moc nepomůže… já jsem měla celkem opuchlé dásně, že jsem taky nevěřila, že tam mezizubní kartáček dostanu. První týden to byla celkem síla, moc se nedařilo (taky doktor říkal, že ze začátku to možná dostanu tak max. do půlky), ale nakonec se povedlo a teď to není vůbec žádný problém, dokonce se mě tam dostává mnohem lépe než zubní niť (tu jsem tam nemohla narvat skoro vůbec…). Ale samozřejmě neznám tvoje zuby, uvádím to jen k zamyšlení, přesně by ti měl poradit lékař…:-)

• načítám...
  • Citovat