Antidepr. - přibírání na váze atd.

17.3.20 12:04

Antidepr. - přibírání na váze atd.

Ahoj holky, :mavam:
od září, kdy teď koukám na fotky z té doby, tak teď si říkám, že jsem byla jako proutek i když jsem si říkala že jsem tlustá…
Mám deprese, nestabilní osobnost, neskutečnou výbušnost, zároveň trému, chvíli náladu tak a chvíli tak, chce se mi brečet kvůli každé hlouposti… Mezitím mi psych. lékařka nasadila Siranalen, Apo-Parox, Trittico na spaní, Argofan. Začalo mi být čím dál lépe, stravu jsem dodržovala až na pár vyjímek, když jsem byla mimo domov vč. samozřejmě Vánoc. Během tří měsíců jsem přibrala 10 kg. Když jsem jí to řekla, tak mě ujišťovala, že s takovým rychlým příbytkem váhy se ještě nesetkala. Vím, že nejlépe mi bylo po Siranalenu a Argofanu. Tím pádem mi nasadila Lamotrix, Siranalen, CHLORPROTHIXEN, a na vážné úzkostné stavy Xanax. Bohužel váha stoupala a stoupala ze 65 kil, které mi připadaly hodně, mám během pár měsíců 80 kg… Jsem už nešťastná, protože jsem kvůli tomu musela vysadit všechny předešlé léky, abych tedy dala kila dolů a ponechala mi pouze Lamotrix 1-0-2, a nasadila nový Elontril (bývalý Wellbutrin), po kterém by se údajně mělo i hubnout.
Jím, jak mám, vše mám rozpočítáno dle tabulek přesně na míru, cvičím a makám a ani kilo dole prostě a já už nevím co dělat… Chci být zase hubená a ne jak tuček… léto se pomalu blíží a já musím dát dolů 15 kilo a nevím jak to takto udělat…
Mám pocit, že si musím vybrat mezi tím jestli budu hubenější a nebo v háji psychicky.. :zed:

Prosím poraďte mi, případně řekněte mi, jaké máte zkušenosti s uvedenými léky (hlavně co se týče váhy a reakcí na ně). Myslím, že kromě přibírání na váze nemám žádné nežádoucí účinky ani u jednich z nich.

Předem děkuji.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2159
17.3.20 14:11

Ahoj,
Ani nevíš, jak ti tozumim, mám některé stejne diagnózy a brala jsem všechny léky, které uvádís, ale z těchto konkrétně jsem přibrala jen po Siranalenu, ale to 20 kg za pár měsíců, četla jsem i studií, kde se psalo, že po něm výrazněji probere 22,4% pacientů. Jinak já pribiram hlavně po antipsychotikach, ta jsou v tom nejhorší. Z těch ty jmenuješ Chlorprothixen, po něm jsem ale zrovna nepribrala. Já vážila 44 kg a teď mám 76 kg a váha ne a ne dolů. Po Wellbutrinu jsem nic nezhubla tez. Strašně se tím trápím.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.3.20 08:17

@Lollitka Takže to pomalu vypadá, že jsem nejvíc přibrala taky po Siranalenu, nejhorší ale na tom je, že se mi zdá, že ten mi opravdu pomáhal jako jeden z mála. Takže jsem se postupně vzdala všech léků, výše zmiňovaných, které mi pomáhaly, takže momentálně jsem zůstala jen na těch nových, co mi předepsala Elontril (bývalý Wellbutrin) a nově jsem vysadila i ten Lamotrix, a teď mi zase není dobře a to, že se snažím zhubnout a nedaří se mi zatím ani kilo shodit, tak to mi moc na lepší náladě nepřidává… Takže deprese ještě větší…A taky trpím na nezvladatelný vztek… O to větší ho mám.
Stravu mám správnou, vše si počítám, cvičím a kde nic, tu nic, pár týdnů pryč a chce se mi jen brečet… Mám neskutečný vztek na všechno… všechno k ničemu, léčba zabírala a buď budeš bachratá a bude ti fajn a nebo budeš relativně hubená a bude ti hrozně…
Už nevím, co dělat… hledám různé příspěvky… čtu si články o jiných zkušenostech… u některých léků jsem nic nenašla, např. Lamotrix, který jsem vysadila teď… :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.3.20 08:20

@Lollitka a navíc mi doktorka řekla, že už mi nemá co jiného dát vyzkoušet a že ještě nezažila, že by někdo tak v řádu měsíců tolik přibral… což se mi nezdá.. Zachraňuju se zatím jen tím Xanaxem, což vím, že je špatně, ale já už nevím co jiného brát, aby se mi váha nezvyšovala… A u Xanaxu vlastně taky nevím jestli nemůžu přibírat i z toho..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2159
18.3.20 08:45

@ayushka po Lamotrixu ani Xanaxu by se fakt pribírat nemělo, alespoň já na Lamotrixu měla anorexii a Xanax jsem jeden čas brala ve velkém. Ale jinak mě to taky hrozně štve, upřímně jsem raději, když je mi blbě psychicky a jsem hubená. Bohužel mi zhubnout nejde a to beru léky, po kterých by se nemělo pribírat. Siranalen mi naštěstí teď v léčebně vysadili, protože se nesmí s elektrosoky, které mi dávali. Už jsem že své váhy úplně zoufalá…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2159
18.3.20 08:49

@ayushka jo a jinak bych tvé Dr. Moc nevěřila, já jednou přibrala 10 kg za měsíc, jindy 20 kg za necelé 4 měsíce… A po takové Zyprexe se nabírá snad ještě rychleji, nevěřím tomu, že by se s tím tvoje Dr. nikdy nesetkala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.3.20 09:08

@Lollitka Já si taky myslím, že v tomhle mi kecá. Doporučila mi více pohybu a stravu… chtěla jsem ji říct, tak to děkuji za radu, jako bych se tím neřídila… tvrdila mi u Siranalenu, že se nepřibírá a nemohla jsem najít nic ani na netu zkušenosti s přibíráním, tak jsem ji původně věřila, no pak jsem si to nějak vysledovala… Takže myslíš, že Lamotrixem to není a Xanaxem taky ne? Škoda, že ještě nevím zkušenosti s Elontrilem… Já už teď ani nevím, jestli mi vlastně něco z těch dvou léků pomáhá, protože předtím mi bylo lépe a vysazením všeho možného, jsem tam, kde jsem byla… Přeci není možné, aby na to zhubnutí nic nezabíralo.. co se v tom tělu jako děje, chtěla bych na to nemyslet, ale ono to nejde.. :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2159
18.3.20 14:35

@ayushka tak to ti kecá tvoje Dr., mně moje potvrdila, že se po něm pribira a v léčebně mi to taky potvrdili, po tom Siranalenu. Jeho účinná látka je pregabalin, stačí, když si zadáš do Googlu „pregabaline and weight gain“ pokud umíš anglicky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.3.20 15:04

@Lollitka Tak pak vážně kecá :,( nechápu proč ale. Jsem zvědavá, co se mnou udělá ten Elontril, každopádně už měsíc jím jak mám, vše si počítám, cvičím, trápím se, pak šup na váhu a vidím tam to stejné a jen to lítá buď půl kila méně nebo půl kila více..To se má člověk smířit, že buď bude mít deprese a bude hubený nebo nebude mít deprese a bude mít X kilo navíc? :weary: :nevim: :woman_shrugging:

  • Nahlásit
  • Citovat
2159
24.3.20 15:13
@Anonymní píše:
@Lollitka Tak pak vážně kecá :,( nechápu proč ale. Jsem zvědavá, co se mnou udělá ten Elontril, každopádně už měsíc jím jak mám, vše si počítám, cvičím, trápím se, pak šup na váhu a vidím tam to stejné a jen to lítá buď půl kila méně nebo půl kila více..To se má člověk smířit, že buď bude mít deprese a bude hubený nebo nebude mít deprese a bude mít X kilo navíc? :weary: :nevim: :woman_shrugging:

S těmi psycho léky je to někdy psycho, já předminulý týden shodila 3 kg a minulý jsem 5 kg nabrala a to jím stejně, cvičit teď nemůžu, protože jsem po těžkém zánětu ledvin dnes druhý den doma z nemocnice a sotva dojdu na wc, jaké mám slabosti. Ale neberu žádný typický „přibírák“, jak nazývám psycho léky, po kterých je přibírání typické. Mně je třeba pořád blbě psychicky a ještě k tomu mám nadváhu. Prostě :zed: :zed: :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
275
24.3.20 15:44

Já jsem s elontrilem zhubla hodně, musela jsem ho kvůli tomu nakonec asi po dvou měsících vysazovat, měřím přes 170 cm a měla jsem sotva 50 kg. Už si nepamatuju, kolik přesně to šlo dolů, ale rozhodně to bylo aspoň 5 kg. Držím palce, aby ti to pomohlo. Já jsem teď před porodem, mám nasazený mirtazapin, který je právě hodně přibírací. Nevím, co z toho udělalo těhotenství a co mirtazapin, ale od podzimu mám nahoře přes 20 kg, tak doufám, že něco z toho půjde po porodu zase pryč a bude to ok. Nerada bych kvůli váze vysazovala něco, co mi poprvé v životě konečně zabralo a dala jsem se díky tomu trochu do kupy. :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27.3.20 20:09

@wendeleen Ahoj, to zní vážně skvěle. Jen si nedovedu představit, že bych opravdu tolik zhubla :( potřebovala bych mít tak 60 kg a mám skoro 80 kg. Můžeš mi prosím popsat průběh léčby s Elontrilem? Brala jsi s tím i třeba Xanax? Cvičila jsi? Jak jsi jedla? Jaké jsi měla chutě? A jak dlouho trvalo než jsi začala hubnout. Já jsem z toho vážně nešťastná. :,( Vždy jsem na to trpěla a když už jsem velkou pili zhubla, tak tohle během chvíle mě úplně obrátilo a ani nevím jak :nevim: děkuji za tvoji odpověď!!!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
275
27.3.20 20:42

@ayushka obávám se, že nejsem úplně typický pacient. Celý život jsem měla problém s podváhou, takže jsem elontril nezačínala brát kvůli hubnutí, byl to prostě jen další typ ad, které jsem ještě nezkusila, a v tu dobu se svými účinky blížily nejblíž tomu, co jsem hledala. Potřebovala jsem něco, co mi vrátí energii, v tom mi rozhodně pomohly, s tím ale přišlo i zhoršení úzkostí, které jsem zvládala do té doby, než začala jít dolů váha, chuť k jídlu a téměř jsem neměla hlad. Hodně mi to narušilo i spánek. To bylo o vánocích, byla jsem fakt jen kost a kůže, slabá, všechno na mě plandalo. Tehdy jsem po několika úzkostných atakách ze dne na den vysadila, tlumila jsem to neurolem, i když to možná ani nebylo třeba, nepamatuju si, že bych měla nějaké problémy z vysazení, max bolest hlavy. Brala jsem ho asi dva, možná tři měsíce. Už přesně nevím. Ale jak říkám, nezačínala jsem s užíváním kvůli hubnutí. Záleží, jak moc se ti chce experimentovat, rozhodně tě nechci odradit, od spousty lidí jsem četla pozitivní ohlasy. :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.3.20 23:20

@wendeleen samozřejmě jsem neměla v plánu to brát kvůli hubnutí, ale proto že mi to prostě napsala a já se pak dozvěděla o tom, že by se mělo po tom nepribirat. Každopádně jej beru skoro měsíc nebo možná už i měsíc a zatím nepozoruju žádné změny ani v psychice a ani na váze. Tak pořád doufám, že se to změní a pomůže mi to na obě věci. Právě experimenty s mojí psychikou a léky jsem se dopracovala na takovou váhu. :( Dekuju ti za tvůj příspěvek a zkušenosti. Snad je vše teď jen lepší :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama