Antikoncepce a 7mi denní pauza

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.02.17 13:41
Antikoncepce a 7mi denní pauza

Zdravím holky :mavam: Napadla mě taková věc - v každém letáku od antikoncepce se píše, že v 7mi denní je žena chráněná před otěhotněním, ale pokud se tabletka zapomene užít, tak už chráněná není. Můžete mi někdo vysvětlit, když se jeden den nevezme tabletka, jak tělo pozná, že se jedná o začátek pauzy (a jsme chráněné furt), nebo že se tabletka vynechala (tím pádem anti neúčinkuje)? :D

Teď mě to jenom tak napadlo, beru víc blistrů v kuse a teď si dávám pauzu a přemýšlela jsem, zda teď chráněná jsem, nebo nikoli. Odtud tedy ta otázka, nějak jsem se do toho zamotala, jak jsem nad tím přemýšla :mrgreen:

Reakce:
Míša 95
Zasloužilá kecalka 789 příspěvků 18.02.17 13:44

Přesně nad tím sem přemýšlela nekolikrat :oops: je to divný, ale jelikoz sem za 6let užívání antikoncepce, v pauze nikdy neotehotnela, tak to funguje, jakmile sem vysadila s účelem otehotnet stačilo se otrit o trenky :lol:. Řekla bych, ze kdyz zapomenete, tak je tělo asi zmatené :nevim:

Jane.Jay
Kecalka 273 příspěvků 18.02.17 13:47

Jakooo, ono to nějakej systém má, ale moc tomu nerozumim :mrgreen: Hlavně, v letáku se zmiňují jen o braní pravidelně 21 tablet po sobě, ale o tom, zda to tak funguje i když bereš víc platíček za sebou, se tam nic nepíše. :D Jen mě to napadlo, třeba to někomu vrtalo hlavou jako mě a optal se chytřejších nebo tak :mrgreen:

Hehe, tak to je klika, otěhotnět hned po vysazení :D Gratuluju :lol:

Helileli
Závislačka 3155 příspěvků 18.02.17 14:00

Protože v regulérní pauze se ti spustí pseudomenstruacni krvácení a nedovolí případnému embryu zahnízdit. Když vynechat jednu pilulku, poklesne hladina hormonů natolik, že může začít dozrávat folikul, ale dalšími pilulkami zazdis krvácení, tudíž bude mít případně embryo kam zahnízdit.

Nadavilero
Závislačka 4193 příspěvků 18.02.17 14:13

@Helileli přesně tak. Tím, že bereš antiko, dodáváš do těla umělé hormony a ty brzdí přirozenej cyklus - ovulaci a růst sliznice a pravou MS. Když vynecháš prášek v první půlce „cyklu“, může tělo zareagovat ovulací. Když bys vynechala prášek před plánovanou pauzou (třeba si nevzít 21. ale jen 20. tabletu) nestane se nic. Krvácení v pauze není MS, ale jen z poklesu hormonů a v té době se otěhotnět nemůže.

Jane.Jay
Kecalka 273 příspěvků 18.02.17 14:34

Tak už tomu nejspíš rozumííím :) Děkuju za vysvětlení, záhada vyřešena :) :mrgreen:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Slavíme Světový den štěstí: Tipy na radostnější život

Na 20. března připadá Světový den štěstí. A tak vám přinášíme pár tipů na to,... číst dále >

Tip na výlet: Liberec a okolí

Tentokrát zveme na výlet do Liberce. Projeďte se vlakem, vyjeďte lanovkou na... číst dále >

Články z Expres.cz

Václav Kuneš s Kloubkovou: Chtěli posunout vztah, namísto toho přišel rozchod

Ještě loni, když se choreograf Václav Kuneš stal novým porotcem taneční... číst dále >

Slováček s Gelemovou řádí v Egyptě, Patrasová vyhlíží jaro a trpí v Česku

Aprílové počasí s sebou sice může přinést příjemné jarní teploty, na velkou... číst dále >