Antikoncepce a krvácení, dvě tabletky najednou?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.07.19 16:45
Antikoncepce a krvácení, dvě tabletky najednou?

Dobrý den, beru antikoncepci azalia, tudíž nedělám pauzu na menstruaci. Včera jsem zjistila že mi v platíčku chybí jeden prášek, jako bych si vzala v nějaký den dva najednou. Nejsem si toho vůbec vědoma a naneštěstí jsem před pár minutami uviděla lehké špinění, které se mi dostavuje, když tabletku vynechám. Je také možné, že jsem se buď přehlídla a prášky užívala správně, nebo jsem si tabletku vzala z druhého konce, nevím…pohlavní styk byl včera hned po tabletce a cca před týdnem. Bojím se, že jsem vynechala, ale s počtem tabletek mi to nesedí…je možné krvácené u požití dvou tabletek a případné těhotenství? Prosím Vás o radu a případnou podporu, jsem z toho hotová, děkuji :(

Přečtěte si článek: Menstruace a antikoncepce

Reakce:
1mila2
Ukecaná baba ;) 1150 příspěvků 29.07.19 17:10

No, a nemas uz dostat MS? To z toho popisu nejak vubec nechapu :think:
U 2tabletek bych spineni necekala, u jedne vynechane jo, ale to zas nejspis neni tvuj pripad. Beres je uz dlouho? Treba si telo jeste nezvyklo :think:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.07.19 17:24

@1mila2 u téhle antikoncepce ms vůbec není prave..beru ji už skoro 2 roky.

Váš příspěvek
Reklama