Antikoncepce Jangee a krvácení samo od sebe.

Anonymní
28.7.21 14:32

Antikoncepce Jangee a krvácení samo od sebe.

Dobrý den, začala jsem brat antikoncepci Jangee a prvni jsem si vzala v prvni den své menstruace, takže 9.7. a 10 dní po tom, jsem začala malinko krvácet a den poté také při pohlavním styku. Mám také nafouklí podbrisek a bolí mě bedra, ale to je nejspis tím, že se mi blíží menstruace a opravdu si už nevím rady. Nevíte, co to může být? Jinak je mi 16 let

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10767
28.7.21 14:41

Nejspis ti nesedí. Probrala bych to s gynekologem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32476
28.7.21 15:20
@Anonymní píše:
Dobrý den, začala jsem brat antikoncepci Jangee a prvni jsem si vzala v prvni den své menstruace, takže 9.7. a 10 dní po tom, jsem začala malinko krvácet a den poté také při pohlavním styku. Mám také nafouklí podbrisek a bolí mě bedra, ale to je nejspis tím, že se mi blíží menstruace a opravdu si už nevím rady. Nevíte, co to může být? Jinak je mi 16 let

První tři měsíce může být špinění u každé antikoncepce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat