Bavlněné plínky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
14106
1.6.11 15:00

No a samozřejmě ani ostatní barvy. :-) Já nějak přehlédla, že se ptáš obecně, všimla jsem si jen, že píšeš, že doma máš červenou. :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14106
1.6.11 15:01
Anielkha píše:
zuzanecka81 píše:
ani, na baby-café probíhá hromadná objednávka :palec:
http://www.baby-cafe.cz/modules.php?…
Zuzi a neco hotoveho? :) Nevim, jestli bych to zvladla :) a hlavne se to musi jeste michat, ne? Ja jsem takova patla… :-?

Já mám od Zuzky vzorek (dííííky, Zuzi :srdce: ) a prostě jen roztírám. Nic nemíchám nikam. :-) A rozhřívá se krásně při styku s pokožkou. A mně navíc vonííííí. :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
205
1.6.11 15:01
Super, moc díky za info… zdálo se mi právě, že mi Anavka pustila trochu červený na bílé plenečky, ale možná, že se mi to jenom zdá… u Babyideal se fakt děsím, jestli fialová barva nenadělá na 60 paseku… Moc díky za vaše informace, jsem fakt nováček a děsím se, abych nezničila, co jsem nakoupila :-D
Flyingfrog píše:
tinpet: Červený velur ani červená karkulka mi na 60 s bílými plenami neudělaly vůbec nic. :-) Ty barvy drží. :-)
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Any11
1.6.11 15:07
zuzanecka81 píše:
ale prdajs! já ho mám a mažu jen tak, nic jsem nemíchala. sice je tužší, ale na dítě ho namažu v poho. vždycky naberu na prst, plácnu to na ní a ono to teplem hned povolí, takže mazat jde dobře :palec:
tak diky :) ja jdu sbirat odvahu to objednat :)
Flyingfrog píše:
Anielkha píše:
zuzanecka81 píše:
ani, na baby-café probíhá hromadná objednávka :palec:
http://www.baby-cafe.cz/modules.php?…
Zuzi a neco hotoveho? :) Nevim, jestli bych to zvladla :) a hlavne se to musi jeste michat, ne? Ja jsem takova patla… :-?
Já mám od Zuzky vzorek (dííííky, Zuzi :srdce: ) a prostě jen roztírám. Nic nemíchám nikam. :-) A rozhřívá se krásně při styku s pokožkou. A mně navíc vonííííí. :srdce:

dobre, tak doufam, ze mne manzel neroztrhne, koupe on ;)

• Citovat
  • Upravit