Brigáda/přivýdělek z domova

Anonymní
14.3.25 16:01

Brigáda/přivýdělek z domova

Dobrý den,

jsem studentka VŠ a kvůli rozvrhu na tento semestr jsem se musela vzdát své brigády, tak bych si chtěla najít aspoň něco z domova. Umím používat Word, PowerPoint, Excel. Mohu nabídnout také svou znalost anglického jazyka, který momentálně čtvrtým rokem studuji. Nechci nikomu nic prodávat ani nabízet. Na další dotazy mohu odpovědět v sz. Prosím o zachování anonymity.

Budu ráda za případné odpovědi :srdce:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8662
14.3.25 16:18
@Anonymní píše: Více

Ahoj, sháním někoho na tvorbu produktového obsahu, kdo rozumí techničtějšímu zboží jako sluchátka, reproduktory, smart věci atd. Plně z domova, velmi flexibilní. Pokud bys zvládla, napiš SZ. Díky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.3.25 17:42
@Amalthea píše: Více

Moc děkuji za nabídku, ale nejsem si jistá, jestli techničtějšímu zboží tak dobře rozumím :lol:

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
14.3.25 18:16

A tak co bys jako sis tak přestavovala? Základní znalost Excel, Word PowerPoint je snad základ a umí snad každý na ty basic úrovni.
Asi budeš muset něco nabídnout víc… nerozumíš technického zboží? Smůla, tak se snaž tomu rozumět a zabředávej.

My hledali k nám někoho na brigádu u všna výpomoc, ale požadavky rozhodně nebyl PowerPoint atd - ale POKROČILÁ znalost Excelu, Canva, používání Trello, schopnost práce s AI programy na pokročilé úrovni atd

• Citovat
  • Upravit
21463
14.3.25 18:38

A našli jste?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.3.25 19:46

@malákráličice samozřejmě, během chvíle jsme měli dost zájemců/zájemkyň.
Být Z. zapracuju na dovednostech a znalostech programů, to, co vypsala začíná být dost málo

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
14.3.25 19:50

Co je. podle tebe pokročilá znalost excelu?

• Citovat
  • Upravit
24716
14.3.25 20:52

Promiň, ale moc toho nenabízíš. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
15.3.25 21:05