Co s učitelem, který nám dává tresty v tělesné výchově

Napsat příspěvek
Velikost písma:
17555
26.10.22 18:47
@stinga píše:
také jsme od 2. stupně měli vždy 2 hodiny spojené za sebou

Syn už na prvním. Hlavně plavání. To by byla 1h málo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21557
26.10.22 18:47

Vidím, že tělocvik je stále o tom se dětem „mstít“ a ne je naučit se hýbat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5889
26.10.22 19:06

Já tedy nevím, ale šikanovat se v tělocviku určitě dá. Zažila jsem takovou učitelku na prvním stupni. Část třídy hrála vybíjenou, ti u ní neoblíbení běhali celou hodinu kolečka, kdo se zastavil, tak navíc klikoval. Když se běhalo, ty méně oblíbené poslala dozadu a kdo doběhl poslední, tak měl opět problém a trest. Díky ní jsem jela do sádrovny, protože mě při stojce chytila za nohy, zvedla do vzduchu a pustila a já dopadla blbě na ruku. Díky ní mám dodnes v ruce kámen, protože se po pádu při běhu pozadu na betonu nenamáhala ani mi to vyčistit. Když jsem končila pátou třídu, tak jí už ředitel po spoustě stížností od různých rodičů vyrazil. Protože tělocvik nebylo jediné co učila blbě.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6886
26.10.22 21:09

U nás se tenkrát skákání do schodů vyřešilo když už spolužačka nemohla a skočila blbě rozsekla si bradu. Nikdy jsme už do schodů neskakali.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1101
26.10.22 21:13
@Melodie91 píše: