Dali byste srpnové dítě do první třídy?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
2216
29.2.16 05:42

Dali byste srpnové dítě do první třídy?

Zdravím všechny, je mi jasné, že každé dítě je jiné, ale, zajímá mě, jak to vyřešili ostatní rodiče. Dcera je narozená 31.8., takže je to přesně poslední den, kdy se ještě počítá mezi předškoláky. Jsem laik a nedokážu prostě určit, jestli je zralá nebo ne na to, aby šla do školy. U zápisu prošla, ve školce mi říká jedna p. učitelka, že je zralá na to, aby do školy šla, ale druhá říká, že, kdyby to bylo její dítě, tak by ji dala do školy až příští rok. Do poradny prý nemá cenu se objednávat, protože, když už tam rodiče kvůli tomuto jdou, tak dávají automaticky odklad. Přesto jsem tam dceru objednala a napsala jsem jim, že chci objektivní názor a že ji mi jedno, jestli půjde do školy nebo ne, ale chci znát názor odborníků a podle toho se rozhodneme. Ráda bych si udělala takovou anketu, kdo dal nebo nedal srpnové dítě do první třídy (přesně v 6 letech) a nelituje rozhodnutí. Moc děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
alli_li
29.2.16 05:56

Chtela jsem dat do skoly dcerku narozenou 3.9.
Ale nedostala se do skoly, do ktere jsem chtela, takze ma odklad a pujde tam az pristi rok - jsek tak s reditelkou domluvena.
Pokud bycb si byla jista, ze dcera je na skolu zrala - dala bych.

• Citovat
  • Upravit
43028
29.2.16 06:14

@karinka ja nedala, kamaradka se stejne starym synem sla do poradny a rekli ji, ze to zvladne, ale jestli chce, odklad ji daji. Dala ho do skoly, zvlada to.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4426
29.2.16 06:21

Náš do školy šel a s ním i kamarádka narozená 2.10. jsou ve druhé třídě a zvládají naprosto perfektně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16694
29.2.16 07:02