Danění peněz z prodeje vypracovaných maturitních otázek

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
15.1.22 16:45

Danění otázek

Dobrý den, jsem student a sem tam prodávám své maturitní otázky ze střední. Vydělalo mi to nějaké peníze, avšak nejsem si jist, zda jsem za to povinen danit, případně jak by se zjistilo a jaký by to mělo dopad, kdybych zisk nedanil. Moc se v téhle sféře nepohybuju a moc nevím, jak postupovat.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9873
15.1.22 17:00
@Anonymní píše:
Dobrý den, jsem student a sem tam prodávám své maturitní otázky ze střední. Vydělalo mi to nějaké peníze, avšak nejsem si jist, zda jsem za to povinen danit, případně jak by se zjistilo a jaký by to mělo dopad, kdybych zisk nedanil. Moc se v téhle sféře nepohybuju a moc nevím, jak postupovat.

A tys ty otázky prodával více lidem? Nebo jsi měl nějakou složku, kterou jsi za nějakou stovku celou jednorázově předal nějakému spolužákovi?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13765
15.1.22 17:04
@Anonymní píše:

Pokud tím neotáčíš desítky tisíc, tak to neřeš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.1.22 17:09

@meduzza jsou v pdf formě, tudíž více lidem, kteří o to měli zájem

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
15.1.22 17:14

@Cenarius právě že je to už v řádech desetitisíců, proto nevím, zda to řešit nebo ne.

Časem (třeba do půl roku, max do roka), bych chtěl pořádat přípravné kurzy a materiály prodávat dál, ale na to už si chci udělat živnost. Nicméně nevím, zda musím řešit i ty peníze, které jsem teď posledních pár měsíců dostal. Jestli nebude velký průser, že je nyní nepřiznám.

• Citovat
  • Nahlásit
83663
15.1.22 17:26

No, jelikož si na to mel mit ZL uz ted, tak bych radeji nic nepriznavala, at si ten pruser neprivolas. No a když te nekdo nabonzuje, tak uz to bude celkem jedno.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.1.22 17:29