Dnešní demonstrace v Praze

Napsat příspěvek
Velikost písma:
IMI
2766
21.9.10 17:37

Petra - jo no ale to je presne o tom to nejak „roztridit“.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.9.10 17:55
anonym00004 píše:
Raději anonymně, než mne zase rozcupujete:
http://tn.nova.cz/…opastne.html

Tak to určitě není, v jednotlivých odvětvích jsou oět uvedeny zase průměrné platy. Myslím, že takové tabulky slouží jen k tomu, vyvolat v ostatních občanech závist a zlobu. Mimochodem, pracuji jako učitelka, praxi mám jen tři roky, ale můj plat se pohybuje okolo 14 500 čistého za celý úvazek. Navíc do práce dojíždím 20 km, tak minimálně 1200 utratím za cestu. Nevím kde ty částky v těch tabulkách berou.

• Citovat
  • Upravit
17521
21.9.10 17:57
Anonymní píše:
anonym00004 píše:
Tak to určitě není, v jednotlivých odvětvích jsou oět uvedeny zase průměrné platy. Myslím, že takové tabulky slouží jen k tomu, vyvolat v ostatních občanech závist a zlobu. Mimochodem, pracuji jako učitelka, praxi mám jen tři roky, ale můj plat se pohybuje okolo 14 500 čistého za celý úvazek. Navíc do práce dojíždím 20 km, tak minimálně 1200 utratím za cestu. Nevím kde ty částky v těch tabulkách berou.

To není jasné ani mě a to jsem z Prahy :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2292
21.9.10 18:16

Pracuji taky jako státní zaměst.konkrétně zdravotní sestra.Na jednu stranu máš pravdu ale na tu druhou..vždyt kdo ty dluhy státu udělal??my normální lidi to nebyly,tak proč bychom ted měli nplatit za něco za co nemužeme,např.ve zdravotnictví je je spousta rezerv a věcí kde by se dalo ušetřit a nejsou to zrovna naše platy. Je to hodně smutný kam až to zašlo,a pokud dojde ke snížení platu dost výrazně ubude personálu kterého je už i tak nedostatek.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.9.10 19:04