Hubnutí bez zeleniny

21.11.15 12:35

hubnutí bez zeleniny

Ahojte ženy :)
Mám problém, nejsem sice tlustá, jsem štíhlá a vysportovaná. Můj problém je, že nesnáším zeleninu. Max. papriku a okurku tu sním, ale musím ji jíst s něčím, samotnou určitě ne. Má se sníst prý 300-500g denně. Já dám sotva 100g. Myslíte, že je to velký problém při udržení si váhy, popřípadě redukce? Jím zdravě bez tuků, ale ta zelenina je můj dost velký problém :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

9125
21.11.15 12:37

Když jsi štíhlá a vysportovaná, tak proč potřebuješ hubnout?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
69308
21.11.15 12:41

Není, problém je nevyživené tělo. Ale jsme na tom stejně, dám s chutí rajče a okurku, papriku nesnáším a a vařený květák, když je s ním tatarka. je to děs děs děs, čím víc se snažím, tím víc zeleninu nesnáším. Jo, ještě kukuřici.

Takže jsme to vyřešila tím, že jsme koupila pekelně drahý odšťavňovač, pomalurychlostní s lisováním za studena a dělám šťávy. V podstatě tímto do sebe dostanu neomezené množství zeleniny všeho druhu. Prostě to tam naáízím, už mám vychytané poměry, aby to bylo pitelné, někdy to byl fakt hnus, že se to stěží dalo polknout :mrgreen: dneska jsme měla lilek, baklažán a řapíkatý celer :mrgreen: a okurku a špenát a mrkev a jablko. Odšťavníš, kopneš to tam a je.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16838
21.11.15 12:43
@terinka4444 píše:
Není, problém je nevyživené tělo. Ale jsme na tom stejně, dám s chutí rajče a okurku, papriku nesnáším a a vařený květák, když je s ním tatarka. je to děs děs děs, čím víc se snažím, tím víc zeleninu nesnáším. Jo, ještě kukuřici.Takže jsme to vyřešila tím, že jsme koupila pekelně drahý odšťavňovač, pomalurychlostní s lisováním za studena a dělám šťávy. V podstatě tímto do sebe dostanu neomezené množství zeleniny všeho druhu. Prostě to tam naáízím, už mám vychytané poměry, aby to bylo pitelné, někdy to byl fakt hnus, že se to stěží dalo polknout :mrgreen: dneska jsme měla lilek, baklažán a řapíkatý celer :mrgreen: a okurku a špenát a mrkev a jablko. Odšťavníš, kopneš to tam a je.

Nejde u konzumace zeleniny hlavně o tu vlákninu? :mrgreen: Já nevím, ale myslím si, že jo. Já ji taky nesnáším :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13671
21.11.15 12:45

Taky moc zeleminu nemusim, ale dvakrat az trikrat v tydnu si ji k tomu chlebu dam a rikam si ze mam dost :mrgreen: Ale ono nejde o to hubnuti jako o ziviny ;) Jsou tam urcite vitaminy, proto doporucuji koupit odstavnovac, ja ho tedy nemam ale v planu je :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21.11.15 12:50

@AnastazieB trvalo mi dlouho, než jsem se dostala do fáze ve které jsem, jestli s tou zeleninou by to nešlo třeba rychleji. prostě zapomínám si ji dát třeba na talíř k obědu. Jím ji prakticky jen na večeři a to jen pár koleček okurky. Je to těžké to do sebe naházet.
@terinka4444 ježiš tak to bych nedala pít jen tu šťávu. Se snažím tu zeleninu vždy moc nevychutnávat a tu šťávu bych prostě na jazyku moc cítila. Jsem blázen.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13671
21.11.15 12:52

@Mantinell Jeste me napadlo, zkusit si dat hodne zeleniny do toho pokrmu :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21.11.15 12:59

Zajímá mě, zda vitamíny, co zelenina obsahuje nejde nahradit něčím jiným. Teda víc jak 100g do sebe nedostanu. Chci se zdravě stravovat, ale ta zelenina…to prostě nedávám :(
A odšťavňovač..další heblo navíc v domácnosti, vím, že to zkusím jednou a pak se na to bude prášit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13671
21.11.15 13:02

@Mantinell Slysela jsem ze chia seminka, ale rikala to kamaradka co nepozre zeleninu vubec :nevim: Ale kde to vycetla nevim.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9125
21.11.15 13:04

@Mantinell a to jako nejíš ani mrkev v polívce, bramborový salát a takový věci?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
zoy
1498
21.11.15 13:09

Pokud zeleninu nesnášíš, tak vitamíny přes zeleninové šťávy jak bylo doporučeno. Vlákninu lze doplnit, že si koupíš jitrocelovou nebo jablečnou ve zdravé výživě a před každým jídlem si trochu dáš, je hnusná, ale stačí jí sníst trochu. Nevím, jaký máš pitný režim, ale pokud zvýšíš příjem vlákniny a nebudeš dost pít, tak můžeš trpět zácpou.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47809
21.11.15 13:12

Priprav si ji, tak jak ti bude chutnat. Dělej si saláty ruzne. Variant je hodně.

Jim prevazne jen syrovou na stridacku vitarianskou/fruktarianskou stravu.
Ale můj repertoár je dost jednoduchý (rajče, okurek, paprika, bílé zelí, mrkev, kedlubny, redkvicky, čerstvý sezóni hrasek, víc nemám rada) množstvím co pises denně nesnim. Neresim kolik a kdy ji sním, jim kolik mám zrovna chuť. Cvicim pravidelně.
Mi víc chutna čerstvé ovoce, tak se živim převážně ovocem.
Mixované/kasovite koktejly mi taky přes krk neprojdou.
Spis posloucham tělo nac má chuť to dopreju.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
35318
21.11.15 15:38

@Mantinell proc chces hubnout? Jinak samozrejme i bez zeleniny zhubnes, pokud to nenahradis slehackovejma dortama ve stejnem mnozstvi :-) zeleninu spis potrebujes kvuli vitaminum a vlaknine, ovoce alespon jis?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
69308
21.11.15 17:15
@araw píše:
Nejde u konzumace zeleniny hlavně o tu vlákninu? :mrgreen: Já nevím, ale myslím si, že jo. Já ji taky nesnáším :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ano vláknina je dobrá, tu kontumuju jinak, ale v zelenině jde především o vitamíny, vláknina „jen“ čistí střeva, tělu nedává vůbec nic.

Fakt je to znát ty šťávy, kdybych to neměla odzkoušeno na vlastní kůži, nevěřila bych, jak moc je to znát.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9008
21.11.15 18:46
@Mantinell píše:
Zajímá mě, zda vitamíny, co zelenina obsahuje nejde nahradit něčím jiným. Teda víc jak 100g do sebe nedostanu. Chci se zdravě stravovat, ale ta zelenina…to prostě nedávám :(
A odšťavňovač..další heblo navíc v domácnosti, vím, že to zkusím jednou a pak se na to bude prášit.

Tak teoreticky by se měly nechat nahradit vitamíny ve formě tobolek, prášků, ale nevím jestli je to zrovna to pravé, spíš bych řekla, že ne (dlouhodobě). Já jsem teda opačný případ, jsem dalo by se říci „zeleninopožírač“, ale třeba jsem jeden čas měla málo vitamínu D, tak jsem to řešila tím, že jsem zobala vit D v tobolkách.
Jinak k tomu odšťavňovači, mám ho jako součást robota, ale zkusila jsem asi 2krát, pak jsem jednou zkusila ovoce naházet do nádoby a tyčákem a bylo (njn, lenost :oops: ).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama