IUI/IVF Květen 2018

Fotoalbum tématu (6) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Lea1441
Povídálka 19 příspěvků 09.05.18 21:18
IUI/IVF Květen 2018

Ahoj děvčata,
jsem tu nováček, donedávna mi přítomnost na podobných stránkách připadala jako scifi..
Můj příběh ve zkratce - 29 let, dva roky snažení, dvě laparky, 2 adenomyomy, 1 endometrická cysta, endometrioza…
Zítra jdu poprvé do ISCARU na IUI, pokud se nezadaří, čeká mě hned za měsíc IVF. Samozřejmě doufám, že to zítra klapne, ale čím víc čtu zkušenosti vás ostatních, jsem skeptická..IUI málokomu zabere hned napoprvé…
Chci se zeptat, jaké máte v tomto ohledu zkušenosti a taky, jak se chovat po IUI? dneska jsem si dala poslední skleničku vína (jasně, možná už jsem po včerejší injenkci Ovidrelle neměla, ale jsem jen člověk) a zítra začne dvoutýdenní maraton.
Dělaly jste si test dřív? Má to smysl?
Budu ráda za jakýkoliv příspěvek, je fajn, že si můžu pokecat s někým, kdo podobnou věc zažívá, v okolí nikoho takového nemám…

Přečtěte si článek: Intrauterinní inseminace IUI

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 24 Další »
Reakce:

nedline
Zasloužilá kecalka 691 příspěvků 09.05.18 21:54

Ahoj :mavam: Také si ráda pokecám na toto téma, protože v okolí tomu nikdo nerozumí… :( Mě teď čeká první KET, mám z toho dost bobky.. Na IUI jsme nebyli, nepodařilo se nastimulovat, lapárka byla celkem ok, jen odstranili pár srůstů.. K IVF jsme se nedostali kvůli hyperstimulačnímu syndromu tak jsme po OPU mrazili…No a od pondělí stimulujeme sliznici ke KETU.. Do centra chodíme už dlouho, v lednu to byl rok..Plus pár let snažení doma…K tomu vínu, myslím si, že dobře děláš… Já si nejprve zakázala všechno a bylo to frustrující. Lepší je, když jsi uvolněná a dopřeješ si takové radosti. :)

Lea1441
Povídálka 19 příspěvků 09.05.18 22:38

Ahoj :)
Jak se pozná, že se nepodařilo nastimulovat?
Nedovedu si představit, že to bude trvat další rok, dva…

nedline