Jak na babiččinu předzahrádku

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
problemova
Kecalka 219 příspěvků 19.06.19 08:25
jak na babiččinu předzahrádku

Dobrý den,
loni nám nějaký brouček kompletně sežral keře ptačího zobu v předzahrádce takže momentálně jsou tam jen holé kmínky. Chtěla bych se pustit do kompletní změny, tedy vykopat zbytky keřů a začít od píky jenže jsem zahradnice začátečník a asi nejsem schopná sama vše vymyslet proto se obracím na vás s prosbou o radu.

Fasáda domu bude z cihel, bílá okna, bílé podhledy u střechy, černá střecha… celkově bych chtěla docílit takového venkovského vzhledu, žádná moderna. Předzahrádka má tři části. Dva menší pásy kolem vjezdu do dvora a pak větší část přímo před domem. Barevné ladění bych chtěla do modro-fialova, ale určitě chci kombinovat více barev. Celá předzahrádka je orientovaná na jihovýchod a slunce nám svítí převážně dopoledne.

Dokázal by mi někdo poradit co nasadit, aby byla předzahrádka zajímavá víceméně celoročně a abych docílila stylu babiččiny předzahrádky? Foto pro představu co zhruba tak chci vytvořit.

Děkuji za každou radu :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Lalelale
Závislačka 4977 příspěvků 19.06.19 08:44

Ahoj, já předzahrádku také ladím do modro fialové. Mám tam různé druhy levandule, hydrangeu modrou, bílý čínský šeřík, fialové vlčí boby, campanulu…Pořád ještě na tom pracuji, pokud ty chceš mít venkovský dojem, tak tam dej růže jako na obrázku, jen si je důkladně vyber kvůli velikosti.

problemova
Kecalka 219 příspěvků 19.06.19 08:52

Představu mám takovou, že by v těch užších předzahrádkách kolem vjezdu byl nějaký keř a pak sestupně podle výšky už kytky… jen je to poměrně úzké a mám obavu, aby se tam nějakému keři dařilo a hlavně, aby nám kořeny nerozbily zámkovou dlažbu - to by mě přítel zabil :lol:

Michelle_M
Závislačka 2726 příspěvků 19.06.19 09:13