Jak překvapit přítelkyni vařením?

Anonymní
7.7.24 17:55

Jak překvapit přítelkyni vařením?

Ahoj,
v dětství jsem nebyl veden k tomu, abych se naučil vařit a v současnosti bych se to chtěl naučit, ale jsem vcelku marný.
Bydlím s přítelkyní a snažím se jí v domácnosti pomáhat, ale zatím vaří jenom ona, já občas nějaké jídlo objednám nebo ji vezmu někam na večeři. Chtěl bych se ale naucit i vařit a překvapit ji tím, aby v budoucnu nemusela vařit jen ona.
Máte nějaké rady, jak bych měl začít? (Jsem úplný amatér a udělám maximálně míchaná vajíčka)
A jaká jídla se vám pro začátek zdají nejlepší?

Díky za rady

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7221
7.7.24 17:57

Pomazánky, polívky, těstoviny, saláty

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5243
7.7.24 18:10

Zajdi si na kurz a nauc se delat treba sushi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Hanney
7.7.24 18:16

Určitě těstoviny + ragú, různé jiné masové směsi. Polévky, velmi snadné. No a můžeš zkusit guláše a jiné omáčky s masem. Recepty i postupy najdeš na netu nebo YT. Vaření je snadné, chce to jen chuť a čas. Ať se daří.

• Citovat
  • Upravit
16441
7.7.24 18:26

A co ma pritelkyne rada k jidlu? A musi to byt prekvapeni? Kdyz ji pozadas o vyuku, naucis se raz dva. Bude rada a jeste spolu stravite hezky cas spolecnym pojektem. :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11844
7.7.24 18:30

Za ala bych něčím jednoduchým…polévka, řízky, karbanátky s bramborovou kaší…začni postupně podle videí na internetu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7221
7.7.24 18:30

Tak ale třeba teďka na léto by stačilo ty saláty a pomazánky, třeba s topinkou. Nakrájet nebo nastrouhat suroviny zvládne. Tousty jsou taky úplně jednoduchý a na letní večery použitelný. K tomu domácí limonádu. Hele mě by to stačilo :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33005
7.7.24 18:32

Hlavně po sobě úklid pak tu kuchyň. ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7221
7.7.24 18:33
@Svistice píše: Více
:lol: :mrgreen: :mrgreen: