Jak zvládnout angličtinu

42
16.5.12 21:28

Jak zvládnout angličtinu

Ahojte všechny maminky i nemaminky :hug: .
Studuji střední školu a jak už to v dnešní době bývá, učím se anglicky někdy asi od 4. třídy. Nechodila jsem na žádnou speciálně zaměřenou školu na angličtinu a taky to asi podle toho vypadá :nevim: . Jsem ve třetím ročníku, anglicky zvládnu asi tak jen to, co mám v učebnici. Strašně mě to štve, protože umět anglicky je dnes strašně důležité. Loni jsme byli s přítelem na Krétě, a já zjistila, že angličtinu v praxi neumím vlastně vůbec použít :zed: . Slovní zásoba by nějaká byla, ale složit pořádnou, smysluplnou a časevě správnou větu, to je pro mě asi nadlidský úkol :roll: . Na kurzy angličtiny bohužel nemám možnost chodit a i kdyby, tak to asi finančně neutáhnu :nevim: ? Můžete mi někdo poradit, pomoct, jak se naučit anglicky tak, abych se alespoň trochu domluvila :zed: ? Všem moc děkuju a budu vděčná za každou radu :hug: :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3839
16.5.12 21:32

nejlepší by bylo někam odjet… pokud to ale nedáš, tak zkus časopisy, rádio, televizi a zkus si najít někoho na psaní - třeba přes facebook nebo twitter

Příspěvek upraven 16.05.12 v 21:33

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14856
16.5.12 21:33

Jo, tak to jsme na tom podobne, ja se anglicky nikdy poradne nenaucila a nepomohl mi ani moc pobyt v UK, nejela jsem se tam teda anglictinu ucit, ale za manzelem a moc prilezitosti ke kontaktum s lidma jsem nemela.

nejlepsi je asi nekam vycestovat, bejt tam sama a do zacatku si zaplatit nejaky kurz. nebo jet jako aupair.

ted jsem pro zmenu v nemecku, nemcinu jsem umela vzdy lip, ale roky necinnosti si taky vybraly svou dan, jsem doma s ditem a je to taky dost bida, kurz bych potrebovala jak prase drbani.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3003
16.5.12 21:38

Zkus radio a tv v anglictine..Poustej si serialy v anglictine..Proste se obklop anglictinou. :palec:

• načítám...
  • Citovat