Jaký pořídit notebook?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1316
5.11.21 15:57

Jaký pořídit notebook?

Ahoj. Jdu si za vámi pro radu. Chtěla bych si pořídit nový notebook. Jsem úplně analfabet na techniku a nemám se s kým poradit. Notebook budu používat na surfování po internetu, prohlížení uložených fotek, sledování stažených filmů, psaní emailu a 3 letému synovi na něm budu pouštět přes dvd pohádky. Cenu si představuji tak 8-10 tisíc. Vůbec nemám přehled ani nevím, jaké bych měla mít požadavky úměrně k ceně? Přemýšlím, snad jen aby byl trošku odolný na manipulaci, měl dobrou výdrž baterie, zvlášť číselnou klávesnici…opravdu nevím.

Poradíte? Zkusím označit @arinecka, jestli by věděla, už mi dobře poradila ohledně mobilu :)

Děkuju všem za rady a doporučení :kytka:

EDIT: ještě pripisu, že v O2 mi v nabízejí Acer Aspire 1 za 8,5 tisíce…je to dobrá nabídka?

Příspěvek upraven 05.11.21 v 16:32

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10778
5.11.21 16:06

Spíš se dívej na velikost monitoru a s tím spojenou hmotnost a možnost přenosu. Chceš větší obrazovku na ty filmy a prohlížeč nebo spíš menší, aby se dal snadno přenášet?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1316
5.11.21 16:20

@Cenarius dala bych spíš přednost větší obrazovce

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1316
5.11.21 16:29

@Cenarius ještě jsem do úvodního příspěvku dopsala dodatek…Co myslíš, byl by to dobrý kup :think:? Děkuju :)!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10778
5.11.21 17:06
@mimart píše:
@Cenarius ještě jsem do úvodního příspěvku dopsala dodatek…Co myslíš, byl by to dobrý kup :think:? Děkuju :)!

Malá obrazovka, úplně vyprodejovy model co už nikde není, šíleně malé místo na disku a nemá mechaniku na přehrávání DVD. Takže uplnej odpad co se snaží nějak udat, nebrat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10778
5.11.21 17:08