Je 3D(4D)UTZ nebezpečný pro miminko?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Jenny83
Ukecaná baba ;) 1626 příspěvků 02.06.10 18:15
je 3D(4D)UTZ nebezpečný pro miminko?

Ahoj holky,před pár dny jsem tu psala,že jdu s přítelem na 3D(4D)UTZ na Genetiku do Plzně.No,dneska mi nasadila kámoška brouka do hlavy,protože mi říkala,že její mamka má známou,která je zdravotní sestra a prý mi to nedoporučuje,že by to mohlo škodit miminku,tak se vás chci zeptat,je to opravdu nebezpečné?Já si říkám,že je to asi stejné jako UTZ,akorát troj či čtyřrozměrný a když to dělají na Genetice v Plzni,která se zabývá léčbou neplodnosti,tak snad to nemůže být škodlivé pro miminko,ale nevím,nejsem lékař,myslíte,že se nemusím vůbec ničeho obávat?Moc děkuju za odpověď :kytka: :kytka:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
veverka-andy
Závislačka 3127 příspěvků 02.06.10 18:27

Myslím, že není a pokud ano, lékař je povinen tě o tom informovat!!!! :pankac:

AnastazieB
Echt Kelišová 8415 příspěvků 02.06.10 18:32

Na tohle téma není žádná studie. Jasně, že by nebylo zdravé kdybys chodila na utz každý den na hodinu, ale jednou za čas utz neuškodí, nebo to alespoň zatím nebylo zjištěno.

hkac
Neúnavná pisatelka 15672 příspěvků 02.06.10 18:34

No tak už jsem slyšela různé názory, ale nikdo zatím neprokázal, že by to mohlo uškodit. Ale ani že ne. Já teda na žádné zbytečném UZ nebyla :wink:

Veruš1
Extra třída :D 13101 příspěvků 02.06.10 18:39

Velký UTZ určitě zbytečný není. Raději na 30min. na UTZ a mít jistotu, že je vše OK, než tam nejít. A podle mě, kdyby to škodilo, pak by ho nedělali. Teda to si myslím já :nevim:

AnastazieB
Echt Kelišová 8415 příspěvků 02.06.10 19:08

Věruš, ale zakladatelka nepíše o velkém utz, ale o 3D(4D).

Nikyy18
Extra třída :D 14388 příspěvků 3 inzeráty 02.06.10 19:11