Jeden u moře, busem tam a zpátky. Jakou máte zkušenost?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
190
21.7.17 10:08

Na jeden den k moři?

Ahojte :) jeli jste nekdo na jeden den k mori? Koukam na slevomat.cz na jednodenni koupani u more. Sice v celku dva dny v autobuse a cca 9 hodin more, ale nikdy jsem nikde nebyla a moc touzim se podivat k more, a jelikoz jsem studujici na jiny typ dovoleny nemam penize. Tak se chci zeptat jestli nekdo takhle jel a jake to bylo? Dekuji :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Billi
21.7.17 10:12

Byla jsem podobně v 19 letech se strejdou. Jel k moři obchodně. V noci jsme vyjeli, ráno mě vyložil na pláži, odpoledne vyzvedl a nad ránem jsme byli doma. V 19 letech jsem s tím neměla problém a dala jsem to v pohodě. My tam měli v té době známé, takže jsem měla zázemí u nich. Bez zázemí bych se bála. Jak ho má zajištěné ta cestovka? Záchody? Sprchy? A tak podobně?

• Citovat
  • Upravit
1291
21.7.17 10:12

Ja jsem nebyla, ale znam pani, ma cestovni agenturu, jezdi kazdy vikend a moc si chvali :palec:. Neboj se toho :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1309
21.7.17 10:14

Ale jo, jestli jsi nikdy u moře nebyla, tak jeď - užiješ si to. Navíc takový výlet stojí pár korun, takže i kdyby to nesplnilo Tvé očekávání, litovat nebudeš. ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
190
21.7.17 10:16
@Agneth píše:
Ale jo, jestli jsi nikdy u moře nebyla, tak jeď - užiješ si to. Navíc takový výlet stojí pár korun, takže i kdyby to nesplnilo Tvé očekávání, litovat nebudeš. ;)

Prave ze nikdy, a je to muj sen

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20
21.7.17 10:16

Byla jsem takhle párkrát v Itálii s kamarádkami a bylo to fajn. Užily jsme super den u moře. Záchody a sprchy jsou na pláži, žádné zázemí cestovka nezajišťovala. Vysadili nás ráno na parkovišti a v 6 nebo v 7 večer nás na tom samém místě nabrali. Vše bylo ok.

• načítám...
  • Citovat