Jídlo je moje závislost :-(

Anonymní
2.9.11 07:28

Jídlo je moje závislost:-(

Nevím přesně jak začít, ale asi takhle. Zaprvé jsem to musela dát anonymně, protože tu mám kamarádky a nechci aby to věděly, že jsem to já. A teď k mému problému. Strašně ráda jím a miluju sladký. Jsem na MD a strašně moc jsem už přibrala a je to tím jídlem. Řeknu si, jako už po sté, že od zítřka to změním. A pak uvařím oběd a přežeru se-promiňte ten výraz,ale je to přesné. Večer se nacvaknu, až když dítko usne. Nevím, jak se toho zbavit............Ta představa, že se ráno vzbudím a musím jíst líp, ach jo…Ale pak si stěžuju, jak jsem tlustá, prostě začarovaný kruh. Říká se, že za to může i nuda. Je pravda, že koníčky nemám, ale na druhou stranu- s malým prckem toho stejně moc dělat nejde. Pokud by tu byla nějaká mamča, co má ten samý problém a už ví, co s tím, budu moc ráda, když se ozve a třeba i poradí. Díky moc

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

KláraC
2.9.11 07:55

Jsem na tom stejně. Teď se to ještě vyhrotilo v létě u našich, kde jsem neměla ani tu běžnou zátěž a váhu. Přijela jsem domů, zjistila, že vážím jen o dvě kila míň, než když jsem rodila své první dítě a to mě nakoplo. Už dva týdny se držím a doufám, že to dokážu. Je fakt, že naštěstí nemám od přírody sklony k tloušťce, jsem opravdu vypasená a těch kil na břiše, stehnech a zadku, není zas tak moc. Spíš mám tu zkušenost, že to odhodlání musí přijít na nějaký impulz a pak to jde.

Klára

  • Nahlásit
  • Citovat
veselabaculka
2.9.11 08:00

Tak to tě obdivuju. Můžeš mi napsat prosím, co třeba jíš k snídani atd? Budu moc vděčná

  • Nahlásit
  • Citovat
KláraC
2.9.11 08:13

Snídám jogurt, maximálně si dovolím někdy kousek buchty, protože na sladkým fakt ujíždím. Obědvám bych řekla normálně, jen se krotím v přílohách a vůbec velikosti porce. Je ale fakt, že máme převážně zeleninová jídla, maso je u nás tak dvakrát do týdne a ještě spíš bílé. Večeřím nejpozději v půl šestý (a to je pro mě největší oběť, vzdát se večerních hodů, když děcka spí). Většínou zeleninovej salát. když mám hlad mezi, dám si dopo ovoce, odpoledne třeba mrkev, kedlubnu nebo tak.
Na žádný obdivování to zatím není, nevím, jak dlouho mi to odhodlání vydrží. Je ale fakt, že ty první tři kila šly fakt rychle. Teď ještě potřebuju tak dalších pět a pak hlavně nějak najít cestu, aby to nebylo furt dokola, ale abych si tu normální váhu nějak udržela. No nevím… nejsem právě moc důsledný typ.

Klára

  • Nahlásit
  • Citovat
75
2.9.11 08:17

ahojda, já jsem byla PO porodu na hrancii obezity s těmi kily jsem bojovala 1,5roku - snažila jsem se méně jíst, ale často mne přepadaly hypoglykemické stavy …takže pak jsem sbouchala, co jsem našla. Prostě začarovaný kruh. Výživová poradkyně mi pak doporučila, co jíst … a teď už jsem v normě!!! Na doporučení snídám žitný chléb se šunkou a lučinou, piju kávu s mlékem a ředěný džus. Bílou mouku a skoro všechny přílohy jsem nejprve vyřadila a teď jím tak 1/3 z původního množství. Vypít 2,5l nejlépe vody a denně 500g zeleniny minimálně! Držím palce!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24324
2.9.11 08:33

A najit si hodku a venovat se sportu o nicem jinem to neni.Ty dva jopgurty doporucuju na veceru ne na snidanu.Ta ma byt vydatna.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
veselabaculka
2.9.11 08:40

A další problém je ten, že prostě nedokážu být den bez sladkého. Řekla bych klidně, že je to závislost na sladkým. A toho nevím, jak se zbavit.
KláraC:to jsi fakt jedla jen jogurt k snídani? To bych měla strašnej hlad:-))

  • Nahlásit
  • Citovat
24324
2.9.11 08:58
veselabaculka píše:
A další problém je ten, že prostě nedokážu být den bez sladkého. Řekla bych klidně, že je to závislost na sladkým. A toho nevím, jak se zbavit.
KláraC:to jsi fakt jedla jen jogurt k snídani? To bych měla strašnej hlad:-))

Tak kdyz si chces neco dat tak dej si ale rozhodne ne vecer.Takze klidne si dej po obede oplatek.Nebo dopoeldne.Ale neprehanej to ne ze si das tabulku coko na posezeni.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
veselabaculka
2.9.11 09:01

no to je právě ten problém:-((( dát si jen kousíček

  • Nahlásit
  • Citovat
2615
2.9.11 09:05

Holky hlavně to je o pohybu,já schodila 20 kilo tak vím o čem mluvím,taky jsem ujížděla na sladkým,ale jde to.To tělo si zvykne na jiný režim,na zdravou stravu a nebude to chybět.Chce to jen vůli,a jak říkám,pohyb,pohyb,pohyb :-D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1580
2.9.11 09:52

Byla jsem na tom stejně a mám 10 kg dole :) Už jsem tu někde psala, mám přes internet osobního „trenéra“. Ordinuje jak jídlo, tak sport a vyhovuje mi to. Posílám ukázku jídelníčku na jeden den. Holky držím pěsti. Všechno je to hlavně o hlavě.

Snídaně cereálie* 60 g
mléko acidofilní 200 g
džem 20 g
ovoce 80 g
džus 200 ml
Svačina zelenina-energeticky bohatá 150 g strouhaná mrkev zakápnutá trochou oleje
rostlinný tuk 5 g
Oběd brambory 150 g
maso-nízkotučné 150 g
rostlinný tuk 10 g
zelenina 120 g
Svačina jogurt 120 g
Večeře pečivo-celozrnné 60 g
maso-nízkotučné 70 g
rostlinný tuk 10 g
zelenina 100 g
Pití voda 2000 ml
čaj 1000 ml
cukr 10 g

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
882
2.9.11 09:58

jojo, to mají a si všechny maminy na MD. :lol: Seš doma s prckem, které zrovna chrupe, nebo si hraje a špajz se sladkostma je takový kousek od tebe. Vždyť na tom přece nic není, dát si ráno kavičce sušenku, po obědě taky něco sladkého, večer u týfky tyčky a sklenku vína. Jenže zdání klame. Taky ujíždím na skladkém. Ale pak když se vidím nahá v zrcadle, chce s emi brečet :cry: :cry: :cry: Je to jen o tom vydržet. Už se držím asi měsíc a mám čtyři kila dole :palec: , prostě žádné sladké :pocitac: . Když už mám fakt velkou chuť, tak se snažím nějak zaměstnat, vařím, šiju,jdu na zahradu, na procházku, prostě abych na to nemyslela. Hodně mi pomáhá pít, samotnou vodu, žádné šťávy. Samozřejmě pohyb, nemusí to být hned posilovna, já cvičím na balonu a chodím ven s kočárkem a se čubinou.Držím palečky :pankac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1580
2.9.11 10:02

S tím pohybem souhlas :) Nechci říct, že se maminky doma na MD nudí, to v žádném případě, ale máš možnost vzít kočár a dvě hodiny svižně chodit po venku (dokud je hezké počasí). Po práci už se pak těžko honí čas. Možná bych doporučila i měřič tepové frekvence, aby to chození mělo účinek. A to sladké. Zkus ho na nějaký čas i přes tu velkou chuť vysadit a tělo si částečně odvykne a chuť nebude :) Vyzkoušeno :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8912
2.9.11 10:25
veselabaculka píše:
no to je právě ten problém:-((( dát si jen kousíček

Důležitý je, NEMÍT TO DOMA!!! Já se tedy spíš ovládnu to sladké nekoupit v obchodě, než si ho pak doma nevzít. V obchodě prostě mezi regály s čokoládou nejdu, případně ještě funguje dívat se na ceny, že mi je jako líto za to ty peníze dát… :mrgreen: Ale jak je to doma a já vím, že je to v šuplíku, tak je zle. :roll: Takhle ale večer chodím jak mlsnej pes, nic nenajdu :pankac: , a dám si dýňový semínka a nebo mrkev. :jazyk:

Jen kdyby to furt někdo nenosil! :cert: Už nevím, komu bych to posílala dál.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16941
2.9.11 10:33
veselabaculka píše:
A další problém je ten, že prostě nedokážu být den bez sladkého. Řekla bych klidně, že je to závislost na sladkým. A toho nevím, jak se zbavit.
KláraC:to jsi fakt jedla jen jogurt k snídani? To bych měla strašnej hlad:-))

nechtěla jsi být anonymní???
Jinak,nesouhlasím,že se s děckem nedá nic dělat.existuje tolik věcí,co můžete dělat spolu.jestli máš kamarádky s dětmi můžete dělat něco jako STROLLERING(cvičení mamin s kočárky) Dělej si intezivní procházky,poloběh,brusle…těch věcí je

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama