K lékaři pouze s testem

4595
18.3.22 08:30

K lékaři pouze s testem

Ahoj volala jsem lékařce,/protože bere pouze po telefonické domluvě /,že mám nemocného syna a ptala se mě jestli je testovaný na covid.
Není, nebyl důvod, protože na covid byl pozitivně testován 23. února, což jsem jí řekla. Ale že nejprve než přijdeme tak si musí udělat antigenní test, který mám koupit
v lékárně. Probíhá toto také u Vašeho pediatra? Říkala jsem sestřičce že když je tak krátce po pozitivním testu, jestli to nemůže mít pořád pozitivní a řekla mi že může, že to může být
i 5× po sobě. Takže když bude pozitivní tak mám zavolat. No ale jako nepochopila jsem, že když bude pozitivní, co jako nastane, jestli nebudeme moct přijít, nebo jak ho tedy bude léčit když ho neuvidí…. no to se dozvím až mu udělám tedy ten antigen a zavolám.
ALE, nemyslím si že tohle je třeba nebo ano?
Když tedy beru v potaz to, že 23. února byl pozitivní a nemocný, to už je přeci dlouhá doba že by byl pořád nakažlivý…..
Nevím no, lékař nejsem ale docela mě to překvapilo….

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2202
18.3.22 08:34

A jak doktorce dokážeš, že jsi test doma udělala?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53190
18.3.22 08:37

Už jsem to párkrát slyšela, že některým lékařům škublo a i pro antibiotika na močák musíš jít s negativním testem :zed:
Měla jsi říct, že je ti jedno, jestli má covid nebo nachlazení, ale potřebuješ, aby ho prohlídla, vyšetřila a léčila. Ať se klidně hodí do skafandru, pokud má obavy. Pokud nechceš dělat dusno, tak ten antigen udělej nebo jí prostě řekni, žes ho udělala a má ho negativní. A především zvaž, zda je synův stav potřeba konzultovat s lékařem (co mu je?).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4595
18.3.22 08:42
@xstrasilka píše:
A jak doktorce dokážeš, že jsi test doma udělala?

No nevím jestli to bude chtít dokazovat,
ale objednala jsem ho na placený antigenní test, tak asi mi dají výsledky….