Koronavirus a manželovy děti na víkend

Napsat příspěvek
Velikost písma:
26874
13.10.20 07:55
@Anonymní píše:
Ahoj holky,
zajímal by mě prosím váš názor.. Na víkend k nám mají přijet manželovy děti a vzhledem k aktuální situaci s koronavirem z toho nejsem zrovna klidná. Jsem v 2. měsíci těhotenství a manželova ex pracuje jako sanitárka ve velké fakultní nemocnici, takže by se dalo říct, že je v první linii. Myslíte, že je adekvátní po manželovi chtít, aby minimálně na 2 týdny víkendy s dětma zrušil nebo přeháním? Mám docela strach kvůli mimču, snažili jsme se víc než rok a půl a kdyby se shodou nešťastných náhod mimču něco stalo, neodpustila bych si to.. I když manžel to teda nerad uslyší, je na děti extrémně fixovaný..

Se svou rodinou se ted vubec nevidas? Ani s nikym jinym? Zadne navstevy u vas ani ty jinde?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
44208
13.10.20 07:56

@cecetka Tak velké může vidět mimo svou domácnost. Jde o plnoleteho člověka a o dítě, které by mělo být schopno se o sebe postarat částečně samo. Kdybych měla mimino, byla bych obezretná i u vlastních dětí. Tam je ale velká výhoda, že mám přehled o jejich kontaktech a můžu je ovlivňovat.
Já si taky teď nezvu návštěvy atd. A scházím se jen s lidmi, o jejichž způsobu života a kontaktech vím. A nakažených zdravotníků je dost. Taky jsme měli v rodině, dva.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16186
13.10.20 08:28
@terien píše:
Koukám, že virus je ten nejmenší problém :lol:
Žejo :lol: taky koukám :mrgreen: a furt mi hlava nebere proč ze zdravých děcek dělat nemocné a obloukem se jim vyhnout… :zed:
@Kralikcek píše:
Odjela bych na víkend já…ikdyby k sestre, babičce, kamkoliv…

To tam zrovna může zůstat do porodu a vlastně i po něm, ze? Protože coby kdyby… :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1680
13.10.20 08:37