Koronavirus a miminko

Anonymní
12.8.20 22:18

Koronavirus a miminko

Ahoj, doteď jsem kvůli koronaviru nijak neplasila. Ale včera mě pustili z porodnice domu. Máme 5 ti denní miminko. A přítel stále chce jet navštívit svou matku. Samozřejmě i s malou. Chápu, že pro tchyni je to první vnouce, a že by ho ráda viděla. Ale znepokojuje mě, že tchyně pracuje v Tescu jako pokladní. Tudíž je denně v kontaktu se spousty lidmi. Stále mi predhazuje že moje matka ji vídat může (bydlíme ve 2 generačním domě s mou mamkou) ano moje mamka nás sice už navštívila, ale jen proto, že jsem potřebovala jakožto prvorodička první den sama s miminkem její pomoc. Moje mamka pracuje ale ve firmě, kde jsou 3 zaměstnanci. Tudíž mi to riziko přijde nižší. Přítel mi stále predhazuje, že nechci aby jeho mamka malou vidala. Což tak opravdu není ale nejde mu nijak vysvětlit, že do konce šestinedělí chci s malou zůstat doma a ne navštěvovat tchyni, která pracuje jako pokladní v tak velkém obchodě. Dneska je kvůli tomu na mě naštvaný celý den. A mě to opravdu mrzí. Ale tohle mi přijde jako moc velké riziko pro 5ti denní miminko. Jaký na to máte názor vy? Jeli by jste za tchyni?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4911
12.8.20 22:23

Nejela, ale neměla bych problém aby přijela na chvili ona.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
12.8.20 22:25

@JancaS84. Jenomže toto na mem strachu nic nemění. Je jedno, zda bychom byli u ni či u nás. Jde mi o to, že pracuje někde, kde přijde do kontaktu se strašně moc lidmi.

• Citovat
  • Nahlásit
4460
12.8.20 22:28
@Anonymní píše: