Kyselý výtok a spermie

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
28.10.21 14:06

Kyselý výtok a spermie

Ahoj nějakou dobu mě trápí kyselý výtok. Četla jsem že kyselost zahubý spermie. Dneska jsem měla s přítelem intimní chvíli, ale k sexu nedošlo. Otírali jsme se jen o sebe. Beru antikoncepci, ale zapomněla asi před týdnem. Přítel ejakuloval podruhé. Nejdříve mně do pusy a pak na prsa. Pak jsme se tedy mazlili. Mohly se nějaký spermie dostat do pochvy. Popřípadě ten kyselý výtok zabil nějaký spermie? Děkuji
Dítě si opravdu nechci :(

• Nahlásit

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
28.10.21 14:08

Teď jsem si všimla že tu je stejná diskuze. Tak snad pomůžete i mě. Děkuji

• Nahlásit
1028
28.10.21 14:15

Pomůžeme stejnou odpovědí. Nastuduj biologii. :zed:

• Nahlásit
Anonymní
28.10.21 14:31

@Capricorn61 studuji biologii

• Nahlásit
1028
28.10.21 14:34

Tak konkterne anatomii cloveka a rozmnozovani

• Nahlásit
1028
28.10.21 14:42

Tady to je vysvetlene tak, aby i deti pochopily, jak vznikne zivot. https://youtu.be/vJjzjKibEJE

• Nahlásit
28.10.21 15:20

@Capricorn61 tak to mi řekněte proč tolik žen otěhotněli i když neměly sex. Přes jednu zapomenutou pilulku. A jen z toho že je přítel dělal prsty od spermatu. Já mám jen strach

• Nahlásit
10155
28.10.21 15:27
@Anonymní píše:
Ahoj nějakou dobu mě trápí kyselý výtok. Četla jsem že kyselost zahubý spermie. Dneska jsem měla s přítelem intimní chvíli, ale k sexu nedošlo. Otírali jsme se jen o sebe. Beru antikoncepci, ale zapomněla asi před týdnem. Přítel ejakuloval podruhé. Nejdříve mně do pusy a pak na prsa. Pak jsme se tedy mazlili. Mohly se nějaký spermie dostat do pochvy. Popřípadě ten kyselý výtok zabil nějaký spermie? Děkuji
Dítě si opravdu nechci :(

Jak poznáš že máš kyselý výtok?

• Nahlásit
1028
28.10.21 16:06
@Nikolkakofolka1 píše: