Reklama

Lakotná kamarádka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.12.16 15:21
Lakotná kamarádka

Téma zadávám anonymně, protože mi není příjemné, z celé situace jsem docela nešťastná, tak budu ráda, když ji budu moci s někým probrat.
Mám kamarádku, ona je to kamarádka asi jen v uvozovkách, jak tak postupně zjišťuji. Je jí 39 let, pracuje jako vychovatelka - tzn., že má stálý, jistý, dobrý příjem. Neplatí hypotéku, ani nemá žádné jiné dluhy, má luxusně zařízený byt, který je její, zčásti je to i tím, že je z bohaté rodiny. Má jednoho syna, který je na prvním stupni ZŠ a vztah s o pár let starším mužem, syn je jeho, vztah nefunguje, chlap je hulvát, vlastně s ním nemá dobrý život, žádné zážitky, žijí spíš vedle sebe než spolu.
To jen tak, abych uvedla náhled na celou situaci.
Ta kamarádka je dost na „korunu“. Samozřejmě, že tohle je zcela její věc, ale pár věcí mě trápí. Když k ní přijdu já, dá mi kafe, malé pohoštění - brambůrky apod., což mi přijde naprosto v pohodě. Nic jiného si ani nepředstavuji, nic se neslaví a je to jen návštěva. Já pokaždé přinesu aspoň trochu vína, drobnost pro syna - čokoláda apod. Má ještě jednu kamarádku, tu bere tak jako mě - nabídne kafe, dá brambůrky. Co si tak matně vybavuji, je to již delší doba a nabídla mi cosi na večeři nějaký chléb s něčím, já to odmítla, jsem docela vybíravý typ, zkrátka jsem to nechtěla, ona hned, no, to… by si dala /ta kamarádka, kterou bere jako mě/.