Lidl eshop problémy

185
16.3.21 15:42

Lidl eshop problemy

Holky, objednali jsme pred 14dny v lidl shopu synovi k narozeninam slapaci motokaru, jeste ten den zaplatili, coz byla zrejme osudova chyba. Zbozi nedoruceno, na emaily nereaguji, na zakaznickou linku se neda dovolat/pretizena. Podle recenzi a diskuze na Heurece nejsme sami.Mate stejnou zkusenost? Co se da v takovem pripade delat? Dat podnet na Coi?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3741
16.3.21 15:50

@Maritina zkuste přes jejich facebook

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8670
16.3.21 15:52

Jak „nedoručeno“? Jakože odesláno a nedoručeno nebo to LIDL ještě ani neposlal? Jsou dost přetížení a kromě delších termínů, tak občas nemají něco skladem a čekají. Jen s tou komunikací je to špatný no. Dělali taky teďka taky úplně nový systém, tak na FB psali, že lidi mají být trpěliví.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
158
16.3.21 15:53

Ja osobne zatim s Lidl eshopem dobre zkusenosti, ale cca predloni se mi stalo, ze nedoruceno. Byla jsem doma cele dny, ale v te dobe zacal Lidl krome PPL pouzivat i ceskou postu. Ta to bohuzel dala rovnou na postu a neinformovala me. Volala mi az pani z Lidlu, ze jsem neprebrala zbozi, tak jestli chci vratit penize na ucet, ze ktereho bylo placeno. Dohodli jsme se a poslali znova. Papirek o nezastizeni na prvni balik (podle cisla zasilky) mi CP hodila za par dni do schranky :zed:. Drzim palce

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32103
16.3.21 15:59

Já mám s Lidlem dobrou zkušenost. Co mi ale vadí je, že to tam je v poslední době strašně vybraný :cert: Cokoliv dobrého mají v nabídce, svítí tam „již brzy skladem“, což je nikdy :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2319
16.3.21 16:05

Nám vse vždy přišlo, vždy platíme předem. I teď, velká objednávka v několika zasilkach, a postupně vše chodí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4952
16.3.21 16:08

@Maritina shodou okolností jsem dneska na linku Lidl shopu volala. :lol: Takže dovolat se tam dá, jen holt člověk musí mít nervy s čekáním. Čekala jsem 15 minut. Což jde. Čekala jsem už i pomalu 40 minut. :mrgreen:
A paní na infolince mi říkala, že mají nějaký restart systému a že teď nevrací peníze na účet, ale přes složenku.
Tak nevím, jestli to není kámen úrazu u Vas. Že jste poslali peníze a oni holt mají nějaký restart systému a ten se bude i týkat účtu. :nevim:
Prostě bez zavolání asi člověk nezjistí no. Tohle je jen domněnka, kvůli tomu, že mi řekli, že teď nevrací peníze na účet, ale posílají složenku. :nevim:
Volala jsem po 12 hodině na infolinku. Tak zkuste. Prostě pevné nervy a čekat na infolince, jinak to nejde. :nevim:
A na infolince se omlouvaji, že jsou přetížení a že nezvládají odpovídat na maily.
Takže prostě musíte se holt obrnit. :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
607
16.3.21 16:17

Ahoj, tak to je hodně divné, já tam pracuji konkrétně na reklamacích. A tohle vážně není Lidlovsky styl ba naopak, oni vždy doručí, i při vrácení zboží je doprava na jejich náklady. Takže je to hodně divné. Proc si to platila předem? Chtěli to? Většinou se platí dobírkou. Vyčkej ještě, vážně tohle není jejich styl..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7323
16.3.21 16:22

@Maritina zrovna teď s Lidlem komunikuji kvůli reklamaci a vše naprosto v pořádku. Na e-mail reaguji téměř okamžitě. Asi před týdnem měnili systém pro e-shop, ale nemyslím si, že tohle by způsobilo problémy s komunikací. Jediný s kým mám občas problém při objednávce resp. dodávce zboží z Lidlu je PPL. Ale to není vina Lidlu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7323
16.3.21 16:26
@Janiky2 píše:
Ja osobne zatim s Lidl eshopem dobre zkusenosti, ale cca predloni se mi stalo, ze nedoruceno. Byla jsem doma cele dny, ale v te dobe zacal Lidl krome PPL pouzivat i ceskou postu. Ta to bohuzel dala rovnou na postu a neinformovala me. Volala mi az pani z Lidlu, ze jsem neprebrala zbozi, tak jestli chci vratit penize na ucet, ze ktereho bylo placeno. Dohodli jsme se a poslali znova. Papirek o nezastizeni na prvni balik (podle cisla zasilky) mi CP hodila za par dni do schranky :zed:. Drzim palce

Tak já mám opačnou zkušenost s PPL. Pan mi poslal jen SMS, že přijede za 5 min. Volala jsem mu za 10 min, nevzal mi to a pak přišla zpráva, že balík uložil na „nejbližším“ místě 5km daleko (když jiný ppl point máme u domu), kde se nedá platit ani kartou. S ppl mám pořád nějaké problémy s českou poštou vůbec. :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2910
16.3.21 16:39

Já objednávala minulý týden, nechala jsem to poslat na PPL-parcel shop, a dorazilo to asi to tří dnů. Tedy jen mě překvapilo, že nešlo nakoupit na dobírku. Jen platba kartou dopředu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
185
16.3.21 17:32

Pres facebook jsem to zkusila, napsali, ze s eshopem nemaji nic spolecneho, ze nejsou propojeni a mam se obratit na linku, kde se opravdu nemuzu dovolat, ihned mi to nahlasi, ze je linka pretizena a omlouvaji se za komplikace. Zkousim to nekolikrat denne. U motokary bylo doruceni do 3 dnu. Druhy den po objednani poslala ceska posta email se sledovacim cislem, po rozkliknuti, je tam napsane, cituji: obdrzeny informace k dosud nepodane zasilce.Asi 5ty den jsme poslali email, ze prosime o prekontrolovani, ze se nic nedeje. Prisla odpoved, ze vse zkontroluji a od te doby se uz nikdo neozval, a tak cekame a piseme maily a volame. Mezitim na eshop napsali, ze uz ji nemaji skladem. Zaplatili jsme predem, bohuzel, mel to byt darek k narozeninam a opravdu jsme tu motokaru chteli.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
185
16.3.21 17:35

Navic sem zjistila, ze je na Heurece z posledni doby dost negativnich komentaru ve stejnem duchu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1459
16.3.21 18:00

S Lidl-shopem jsem byla vždy spokojená. Platím většinou předem, vždy vše přišlo a s případným vrácením nebyl problém. Až nyní. Čekám na zásilku. Je to už týden co mi přišlo do emailu Potvrzení o odeslání, ale při rozkliknutí Sledování zásilky zjistím, že zásilka nebyla dosud podaná. Ještě tomu dám pár dnů a budu volat, snad se dovolám :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
84
16.3.21 19:28

Já mám s Lidlem jen dobré zkušenosti, naposled asi před třemi týdny mi bylo doručeno dříve, než jsem čekala.
Ale divíte se nějakým problémům? Když skoro nic nejde koupit v normálním obchodě, tak prostě lidi objednávat musí a systémy ty obchody zdokonalovat musí za plného chodu. Chce to trpělivost, snažit se dovolat a trochu pochopení. Lidl-shop je myslím z těch lepších obchodů, to jen lidi jsou nějak náročnější.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat