Má psychika v karanténě

Anonymní
1.3.21 02:51

Má psychika v karanténě

Dobrý den,

myslím si, že začínám naprosto šílet. Je mi 19, studuji na střední škole a letos maturuji. Moje psychika v době karantény je poslední měsíc opravdu hodně špatná. Nevím co mám dělat.. Začalo to celé depresivním obdobím, kdy jsem přes den nezvládla nic jiného než ležet v posteli a koukat na protější stěnu a max se připojit na distanční výuky a dělat, že poslouchám. Když to trvalo týden, tak už jsem to nevydržela a přemluvila svojí mámu ať mi koupí nějaké doplňky stravy na lepší náladu, soustředění i na spaní (happy pills atd.) jelikož v noci ať se snažím sebevíc spát nemůžu. No po pár dnech užívání se mi zdálo, že se má nálada zlepšila, ale prášky na spaní nepomohly. Vrátila jsem se tedy na několik dnů k normálnímu režimu, tedy učení a přípravě na maturitu a přes noc, když mi nešlo usnout koukala na filmy.