Magnet a těhotenství

Napsat příspěvek
Velikost písma:
verulicek
27.1.15 20:45

@mroe to není pravidlo..u nás mám já sice modrobílé (ale jsem studentka), v modrobílém chodí sanitářky a sestry mají zeleno bílé.. :nevim: já zas nepoznám doktorky (pokud jim zrovna nevisí stetoskop na krku nebo z kapsy… :twisted:

• Citovat
  • Upravit
66
27.1.15 20:54

Magnetická rezonance není zdraví škodlivá. Ionizující záření nevyzařuje:–). Částečná je kontraindikace do 3. měsíce těhotentsví, ale tím je myšleno samotné vyšetření. Ne pohyb okolo magnetu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35329
27.1.15 20:54
@verulicek píše:
@mroe to není pravidlo..u nás mám já sice modrobílé (ale jsem studentka), v modrobílém chodí sanitářky a sestry mají zeleno bílé.. :nevim: já zas nepoznám doktorky (pokud jim zrovna nevisí stetoskop na krku nebo z kapsy… :twisted:

No ale kazda nemocnice to ma nejak dane, ne? Sestry obvykle nechodi jen v bilem. V bilem obvykle chodi jen lekari.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35329
27.1.15 20:55
@study píše:
Magnetická rezonance není zdraví škodlivá. Ionizující záření nevyzařuje:–). Částečná je kontraindikace do 3. měsíce těhotentsví, ale tím je myšleno samotné vyšetření. Ne pohyb okolo magnetu.

Jenze zakladatelka se pohybuje jen kolem magnetu na magnetoterapii, to neni ani zdaleka tak silny magnet jako MRI, takze tam podle neni prakticky zadne riziko.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66
27.1.15 20:57

Mroe: ještě ke všemu. Pak bych vůbec neplašila…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2331
31.1.15 21:38

Když jsem byla v lázních, tak vyloženě bylo napsané na dveřích místnosti, kde se provádí elektroléčba: těhotným, vstup zakázán.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35329
31.1.15 22:52
@Jana Martinková píše:
Když jsem byla v lázních, tak vyloženě bylo napsané na dveřích místnosti, kde se provádí elektroléčba: těhotným, vstup zakázán.

Skoda, ze ses nezeptala, proc.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2331
31.1.15 22:55