Malý terorista

5.9.06 19:31

Malý terorista

,,Jsem jednou z velmi oblíbených maminek." Můj syn mě velmi rád točí tím, že ubližuje ostatním dětem. Malým i velkým, někdy i dospělým. Připadám si příšerně. Ignorovat to nemůžu, ještě své počínání stupňuje. a nechci po něm neustále vřískat a stále mít po ruce vařechu. Pracuji v mateřském centru a musím ho brát sebou,ale mám pocit,že se složím. Navíc jsem v osmém měs. a mám strach, že v nestřeženém okamžiku ublíží i miminku. Jinak opravdu není zlý. Ve školce s ním nejsou žádné problémy, jen já asi někde dělám chybu. Máte stejnou zkušenost nebo dobrou radu? Vlastně jakoukoli.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

380
5.9.06 20:01

Ja bych zkusila detskeho psychologa, kolik je malymu?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5811
5.9.06 20:05

Kolik mu je? Nepotřebuje víc pozornosti, času? Nebojí se o svou pozici u tebe? Nežárlí na ty, kterým se věnuješ?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.9.06 20:33

jsem opravdu nováček. Nepodařilo se mi ani odpovědět na mé téma. No snad už to půjde

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.9.06 20:40

Pardon. Synovi je tři a půl. Jsem s ním téměř celý den. Teď začal chodit do školky a tam je bez problémů. S ostatními členy rodiny se chová v normě.
Mám někdy pocit, že mě nemá rád, že mě za něco trestá. Asi vážně budeme potřebovat psychologa, nejspíš oba. V práci se také vesměs věnuji jen jemu. Ostatní děti tam mají své maminky. Možná chci po něm moc. Ráno si ustele, uklízí si hračky, sám se koupe, obléká a je hodně samostatný a bez protestů. Jen je někdy krutý k ostatním i ke mě

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
89
6.9.06 08:10

Ahoj Leny,