Mám nechat dítě 2,5 ve školce?

11.12.19 14:16

Mám nechat dítě 2,5 ve školce?

Maminky prosím o radu. Syn byl v září přijat do školky / uvolnilo se nečekaně místo / v 2,5 roce. Domluva byla, že školku začne navštěvovat od ledna denně, jelikož v lednu nastoupím do práce. To by měl 2 a třičtvrtě. Měli jsme mezitím chodit „na zkušenou ", asi 3× jsem tam se synem zůstala, když jsem ovšem na doporučení učitelky napočtvrté zmizela“ po 2 hod jsem se vracela zpět, syn celou dobu hystericky plakal. Pak jej vedl muž a ten musel do práce, takže v podstatě také utekl. Naposledy se mi už nepodařilo syna ani odvést z domu jaké dělal scény. Teď se ode mne nehne ani na krok. Sotva doma zajdu za roh, hned mě volá a běží za mnou. Kamkoliv jdu, tak pláče, ikdyž dřív ho bez problémů hlídal tatínek nebo babička. Jsem z toho opravdu nešťastná. Zkoušela jsem to malému vysvětlovat, všechny možné rady použila, ale je to opravdu patová situace. Nedovedu si představit jak ho v lednu povleču násilím??? Myslíte, že by mohl být ještě nepřipraven psychicky? Vážně zvažuji, že v zaměstnání zažádam o možnost pracovat dočasně z domu / je to administrativa na pc/, ale nevím co říct ve školce…paní učitelky zastávají názor nechat jej vyrvat, jenže jak jej tam alespoň dostat aniž by měl úplný záchvat. Je mi ho opravdu líto a nevím co s tím…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24636
11.12.19 14:19

A co dite delalo, kdyz jsi s nim mluvila o tom, ze zacne chodit do skolky?
Chapal, ze tam bude bez tebe, pripravila jsi ho na to, nebo jsi se proste natvrdo sebrala a bez upozorneni zmizela?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11.12.19 14:23

@Svistice mluvili jsme o tom, i to doma odkyval, ale na místě už tam nechtěl zůstat sám…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2496
11.12.19 14:25