Mám šanci na změnu profese?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.03.19 18:06
Mám šanci na změnu profese?

Ahoj všichni. Táhne mi na 50 a jsem učitelka celý svůj profesní život, když nepočítám brigády všeho druhu během studia. Už jsem unavená k smrti, práce mě ubíjí a poslední ranou pro mé ideály je inkluze. Učím cizí jazyky momentálně na 2. stupni ZŠ. Umím plynule anglicky, německy a ještě si pamatuji ruštinu a ovládám základy italštiny a španělštiny. Kancelářská práce mi díky papírování s inkluzí též není cizí. Myslíte, že mám šanci se uplatnit někde jinde než ve školství?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
bublinek
Kelišová 5461 příspěvků 02.03.19 18:10

Pracuju na VŠ a sehnat někoho s jazykovou výbavou je terno. Pokud jsi odhodlaná učit se nové věci, běž do toho.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.03.19 18:18

Učím se celý život a také samozřejmě sleduji volná místa v mém okolí. Ale zatím nic, co by mi vyhovovalo nebo odpovídalo platově. Míň než na základce vydělávat nechci. Přijde mi, že v mém věku se práce hledá přes známosti.

SibyllaTrelawney
Kecalka 335 příspěvků 02.03.19 18:30

Přidám se a sleduji. Též učím ( angličtinu), mám k tomu speciálni pedagogiku a spec. andragogiku. Zatím mám menší dítě, tak ještě tak 8 let chci těžit z časové výhodnosti mé profese ( prázdniny), pak jsem rozhodnutá jít pryč. Chci do věznice nebo do zařízení zajišťující péči o osoby se závislostí - teď dělám na dětské psychiatrii. Bude mi ale za těch 8 let 43, tak nevím, jestli se uchytím. Ty bys ale se svou širokou jazykovou vybaveností mohla, troufám si tvrdit, že nebudeš mít problém - navíc jsi zřejmě ( soudím dle věku) časově flexibilní, což je veliké plus. Jinak inkluze mě ničí taky… ale asi nic nenaděláme. :hug: Držím palce v životní změně!

jenny.fields
Nadpozemská drbna 26264 příspěvků 02.03.19 18:39