Mikrovlnka z Lidlu - jste spokojené?

3.8.13 19:21

mikrovlnka z Lidlu

Ahoj holky,
od pondělí mají v Lidlu do akce mikrovlnku, nemáte ji někdo doma? Zajímalo by mě jak jste s ní spokojené :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

10535
3.8.13 19:38

Nevím jak mikrovlnka, ale máma má od nich normální troubu a friťák, a je spokojená. Zvlášť v poměru k ceně…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
811
3.8.13 20:05

Kup, vyzkoušej..máš právo do 14ti dní vrátit výrobek. Dají ti peníze jo a záruka je 3.roky,takže schovat lístek a kdyby něco v pohodě vrátíš. Místo 14 dní, je to dokonce měsíc :palec:

Příspěvek upraven 03.08.13 v 21:30

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3.8.13 20:39

Asi ji zkusím, má i horký vzduch, s tím teda nemám zkušenost, ale máme z Lidlu docela dost věcí, hlavně nářadí a zatím spokojenost.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3022
3.8.13 21:11

Pokud si clovek vec koupi v kamennem obchode, tak nema pravo na vraceni penez a je pouze na obchodnikovi, zda-li zbozi vymenni. Ze zakona nemusi zbozi ani menit. vraceni zbozi do 14 dnu se tyka pouze toho, pokud zbozi bylo zakoupene po internetu! Pak mi chodili do kramu takovy neznalci co mi tvrdili kraviny a dozadovali se vraceni penez!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
811
3.8.13 21:15

Ale v lidlu a jiných hypermarketech se to vrací…a v lidlu je dokonce měsíc na vrácení výrobku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30420
3.8.13 22:56

Nebála bych se toho :-) máme od nich docela dost spotřebičů a v klidu :-) navíc máš možnost do 30 dnů vrácení zboží :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30420
3.8.13 22:56
@elinka90 píše:
Pokud si clovek vec koupi v kamennem obchode, tak nema pravo na vraceni penez a je pouze na obchodnikovi, zda-li zbozi vymenni. Ze zakona nemusi zbozi ani menit. vraceni zbozi do 14 dnu se tyka pouze toho, pokud zbozi bylo zakoupene po internetu! Pak mi chodili do kramu takovy neznalci co mi tvrdili kraviny a dozadovali se vraceni penez!

právě takoví neznalci melou kraviny :-D :-D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
811
4.8.13 07:22
@Januliiik
@Januliiik píše:
právě takoví neznalci melou kraviny :-D :-D

přesně tak. Pracovala jsem v jiném marketu než jsem šla na mateřskou 2 a půl roku na informacích a pak vedoucí směny pokladen, a reklamace na denním pořádku. Ono pokud člověk neví, stačí se podívat na jejich stránky a hned člověk ví jaké jsou zásady reklamací. A náš zákazník, náš pán je heslo v každém směru. Slečna asi dělá jen v nějakém soukromém krámečku a nemá ponětí co se děje v takových marketech.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11625
4.8.13 20:17

@Bohďula to sice jo, ale na vrácení nepoužitého výrobku

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30420
4.8.13 20:58
@iiiv píše:
@Bohďula to sice jo, ale na vrácení nepoužitého výrobku

Záruka vrácení peněz

U potravinářského zboží podléhajícího rychlé zkáze musí být vady reklamovány bez zbytečného prodlení po jeho převzetí, maximálně však do jednoho dne ode dne převzetí zboží. U ostatního potravinářského zboží musí být vady reklamovány nejpozději do uplynutí doby trvanlivosti vyznačené na zboží nebo jeho obalu.

Zákazník může ve lhůtě třiceti dnů ode dne zakoupení výrobku odstoupit od smlouvy bez udání důvodu za předpokladu, že předloží originál dokladu o nákupu zboží a zboží vrátí v původním (nezávadném) stavu a obalu, včetně příruček a ostatního příslušenství.
Zákazník bere na vědomí, že v rámci reklamace mohou být jeho osobní údaje postoupeny třetím osobám (např. dodavateli, servisní firmě).

kde je napsané, že nepoužitého?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11625
4.8.13 21:04
@Januliiik píše:
Záruka vrácení peněz

U potravinářského zboží podléhajícího rychlé zkáze musí být vady reklamovány bez zbytečného prodlení po jeho převzetí, maximálně však do jednoho dne ode dne převzetí zboží. U ostatního potravinářského zboží musí být vady reklamovány nejpozději do uplynutí doby trvanlivosti vyznačené na zboží nebo jeho obalu.

Zákazník může ve lhůtě třiceti dnů ode dne zakoupení výrobku odstoupit od smlouvy bez udání důvodu za předpokladu, že předloží originál dokladu o nákupu zboží a zboží vrátí v původním (nezávadném) stavu a obalu, včetně příruček a ostatního příslušenství.
Zákazník bere na vědomí, že v rámci reklamace mohou být jeho osobní údaje postoupeny třetím osobám (např. dodavateli, servisní firmě).

kde je napsané, že nepoužitého?

Co třeba v původním stavu? To je podle mě jen zboží nepoužité

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30420
4.8.13 21:05

@iiiv původním (nezávadném)…nebudeš spokojena tak prostě vrátíš a nikdo nic neřeší, takhle Lidl funguje

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
811
4.8.13 21:34

@Januliiik Zrovna jsem to chtěla sem dát :-) takhle to funguje ve většině marketech, prostě doma vyzkoušíte a pokud nebudete spokojení, tak v originál obale a bez větších známek použití se zboží vrátí a jde zpět do prodeje.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3022
5.8.13 08:13

@Januliiik super tak pak si koupím zboží, které si někdo už ozkoušel. Já bych se tedy tak nezachovala do lidlu se na to půjdu zeptat, protože jsem si vždy myslela, že tam kupuji nové zboží a ne zboží, které si doma už někdo zkusil! To někomu dojdou peníte a tak půjde vrátít zboží, které ve velkým řetězci koupil, aby měl na chleba. Ale před Vánoci byla v televizi reportáž právě o vracení nevhodných dárků a tam paní na informacích řikala, že zboží přijmou zpět pokud je v původním obale a nepoužité! Můžu se zeptat v jakém obchodě jste pracovala, abych se mu při nákupu spotřebičů vyhnula?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama