Mimi 2010

• Otevřená skupina

Pro všechny maminky, které mají narozené děti v roce 2010.

Otevřená skupina (volný vstup pro všechny návštěvníky)
Otevřené přispívání (kdokoliv může příspívat do skupiny)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2.6.11 13:15
VercaN píše:
krásné poledne a všem přeji dobrou chuť :kytka: :-D
Holky, do první třídy nastupují i děti, co všechno umí - pak mají problém se začlenit a naopak děti, které nepoznají ani písmenko. Po první třídě umí všichni všechno tak jak je potřeba, takže se nestresovat a co nejvíce nástup do školy si užít a zjednodušit dítěti. (jsem učitelka, ale na druhém stupni) Nejdůležitější je být zajedno s učitelem a pokud jsou nějaké problémy a něco se vám nelíbí, nemáte jasno, zeptat se učitele, ať se to vyřeší zavčas a nevznikají zbytečné boje. Nechala bych děti, ať se teď učí, co je baví a nenutila je do ničeho, pak budou mít k učení negativní přístup :think:

To si taky říkám,aby se v té škole pak nenudila.Ale zase toho neumí tolika.Oni už s tím začínají i ve školce,tedy aspon u nás předškoláci se tam učí základy počítání,poznávání číslic a písmenek.Dokonce mají i pracovní sešity 8-o 8-o Jednou jsem tam zůstala na kukačku abych viděla jak to probíhá.Mají to formu hry a děti které to nebaví si jdou kreslit.
Tak Gábinku to baví,ráda si láme hlavu nad různými úkoly a nemá ráda když jí někdo radí,všechno by chtěla sama :mrgreen: :mrgreen: No,uvidíme v září jak se to vyvrbí a jak dlouho bude jí to učení bude bavit. :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2.6.11 13:17
misa842 píše:
Ahojky všem,tak naši kluci včera oslavili své 1.narozeniny :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

veliká gratulace,přeji hodně štěstíčka,zdraví a lásky :kytka: :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
38
2.6.11 13:18
VeronikaJanou píše:
misa842 píše:
Ahojky všem,tak naši kluci včera oslavili své 1.narozeniny :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
veliká gratulace,přeji hodně štěstíčka,zdraví a lásky :kytka: :kytka:

Děkujeme moooc :palec: :-D :-D :-D