Mladá máma

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

AnoSte
Povídálka 25 příspěvků 19.04.18 08:27
Mladá máma

Mám dotaz..je tu někdo do měl miminko v 18 nebo 19 letech? Ne před dvaceti letech ale teď někdy..zajímá mě jak to zvládate takhle mladé..finančně­..psychicky.. :oops: A jak na Vás kouká okolí a co na to rodiče.. :roll: :palec:

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Ketris
Echt Kelišová 9167 příspěvků 19.04.18 08:44

Dcera se mi narodila v 19, ted ji je rok a v pohode, skolu mam dodelanou a studuji dal.. Pritel je ukazkovy otec a finance jsme na tom myslim ze dobre, jelikoz podnika a ja mu pomaham, tak se to da zvladat suprove. :palec: Nechapu to odsuzovani, ale tedka jak ma dcerka rok, tak uz po me ani lidi nijak zvlast nekoukaji, i kdyz vypadam na 15 :mrgreen: proste to berou jak to je :palec:

hehehe
Extra třída :D 11509 příspěvků 19.04.18 08:49

@AnoSte
Ono spíš se ptej právě těch o něco starších, jelikož to uvědomění, že to nebylo úplně nej přichází až tak kolem 30 roku věku a výše… :) To má to děcko 12, tudíž je pořád děcko o které je starost, mnohdy je tam ještě jedno mladší, a ty si uvědomíš, že je ti 30, mládí a nejlepší roky „pryč“ a ty jsi možná něco zmeškala…
Ale je to jen jedna možnost, pak jsou tu ty druhé, co se pro mateřství narodily. :)

Deniska13.8.1998
Povídálka 29 příspěvků 19.04.18 08:59

Ahoj, je mi 19let a jsem těhotná. Narodí se mi prcek a budu mi už 20let. Dřív to bylo normální, tak proč by teďka na tebe nějak měl koukat. Pokud máš školu a přítele a rodinu skvělou. Není problém být tak mladou maminkou. ;)

AnoSte
Povídálka 25 příspěvků 19.04.18 09:01

@Deniska13.8.1998 no já ještě školu nemám..zbývá mi rok ale touha po miminka mi přijde větší a větší..že bych po škole asi chtěla..přítele mám, rodina by to přijala..hlavně jeho mamka je starší už a vnoucatko by chtěla.. :lol:

Vladimirovna
Kecalka 439 příspěvků 19.04.18 09:05