Mohu vubec něco dělat?

Anonymni
15.9.09 10:47

Mohu vubec něco dělat?

Dobrý den.
Objednala jsem z jednoho internetového obchodu nějaké věci pro dítě.
Už před měsícem jsem dostala balík kde chyběl jeden kus v hodnotě 200kč .Od té doby se s obchodem stále dohaduju a oni tvrdí že tam nic nescházelo.Mohu si někde stěžovat?Mohu vubec něco udělat?Vše bylo samozřejmě zaplaceno i ten chybějící kus.

Zboží jsem tedy objednala znovu s tím že ho chci mít doma co nejdříve a zaplatila jsem za expresní dodání do 24 hodin (180kč) .Na balík už čekám přez týden a dnes mi bylo zděleno že se balík někde ztratil a pošlou další a víc se o tom opět nechtějí bavit a ten chybějící kus samozřejmě zaplatím znovu.

Přijde mi že mě maj prostě u pr… a proto bych chtěla někam podat stížnost,ale kontakty jsou uvedeny jen na ty lidi kterým je to uplně jedno ,tak jsem přemýšlela že napíšu stížnost na nějakou organizaci ,ale nevim zda něco podobného vubec existuje?
Děkuji
Poradíte?Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

8297
15.9.09 10:55

Česká obchodní inspekce - ČOI

jinak objednat si znovu v obchodě, kde nejsi spokojená… Tomu říkám naivita. proč podporovat další objednávkou něco, co nefunguje? jen úbytkem zákazníků a díky tomu, že se lidé do obchodu nevrací, se přeci chytnou za nos a třeba se polepší.
Teď je těch internetových obchůdků tolik, že se nemusím vracet tam, kde podle mého nejednali jako profesionální obchodníci.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
15.9.09 10:58

čičinko bohužel ta věc co jsem potřebovala aby to bylo kompletní byla k dostání jenom tam :roll: ,takže to nebyla naivita,ale spíše nutnost :cry:

Na čoi jsem koukala,ale myslela jsem že to je organizace spíše na kalitu jídla,nezávadnost atd.. položku kam si stěžovat jsem vubec nenalezla

  • Nahlásit
  • Citovat
1837
15.9.09 12:55

Můžeš zkusit taky Sdružení obrany spotřebitelů, tam ti nejspíš poradí co a jak můžeš dělat dál. No ale pořád to bude tvrzení proti tvrzení, tak bych asi na tvém místě moc nepočítala s nějakou náhradou…
Držím palce

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17669
15.9.09 12:59
Anonymni píše:
Na čoi jsem koukala,ale myslela jsem že to je organizace spíše na kalitu jídla,nezávadnost atd.. položku kam si stěžovat jsem vubec nenalezla

a hledala jsi tam vůbec? http://www.coi.cz/…telna-1.html - na první klik. ČOI je česká OBCHODNÍ inspekce, čili řeší vše, co se týče OBCHODU. Na nezávadnost jídla je tady hygiena.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
15.9.09 13:06

zuzo hledala,ale to jsem přehlédla díky.

romíku já ani nečekám nějaké odškodnění a ani kvuly penězum to určitě nedělám.Kdyby se mi alespon někdo omluvil a poslali pitomé omalovánky jako aby bylo vidět že jsi jsou vědomi chyby tak nad tím i mávnu rukou,ale jejich přístup k celé situaci byl prostě jak když se mi vysmívají a ještě jak je strašně obtěžuju když chci svuj balík a ohledně ztraceného jednoho kusu se ani bavit nehodlají vubec

  • Nahlásit
  • Citovat
461
15.9.09 13:46

A můžeš nám napsat jaký to byl internetový obchod, abychom se taky nenapálily.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama