MS, cyklus, oddálení a následky HA

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Deniskaaaaa
Stálice 75 příspěvků 01.08.19 17:11
MS, cyklus, oddálení a následky HA

Ahoj holky. Už jsem zoufalá a moje dr má dovolenou, tak běžím pro rady a zkušenosti sem.
Po 7 letech jsem před víc jak rokem vysadila HA. Měla jsem šílený problémy s cyklem. Nechtěl mi znovu naskočit. Po hormonální léčbě a taky časem se to srovnalo. Jenže jsem letěla na dovolenou a měla jsem to v den odletu dostat. A protože první dny mívám pekelný, nechala jsem si napsat hormony pro oddálení. Název bohužel nevím :think:.
MS jsem dostala, sice ne do 3 dnů, jak se píše, ale asi do 5. Přes 14 dny mi skončila MS a minulý týden jsem 5 dní špinila. Říkala jsem si, ok. Asi se dočisťuju. Jenomže.. Dneska se mi rozjela normální MS. Bez jakýchkoliv příznaků, které teď standardně mám. Měla bych to dostat až 22., protože cyklus mám teď dlouhý. Ale po 14 dnech? A ještě pětidenní špinění?
Mám nějak panikařit?
Diky :srdce:

Reakce:
P4ja
Extra třída :D 10646 příspěvků 01.08.19 17:29

Myslím, že není třeba. Pokud jsi měla takové problémy po vysazení, pak jsi teď prostě zasáhla do cyklu zase. A tohle je důsledek :? Nechala bych tomu čas a doufala, že se to samo srovná.

Váš příspěvek
Reklama