muže mít miniiterupce vliv

Anonymní
7.4.10 15:09

muže mít miniiterupce vliv

Dobry den,narazila jsem na tyto stranky,a chtela bych poradit ,pred 5 lety jsem byla z vaznych osobních duvodů na miniiterupci.Dnes jsem štastně vdaná,a na minulost jž radeji nevzpomínám.Podařilo se nám s manželem miminko hned na první pokus,ale bohužel to bylo zamlklé tehotenství,tak jsem se chtěla zeptat zda prodělaná miniinterupce muže mít na to vliv .Děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1112
7.4.10 15:58

Nejsem odborník, ale jestli zamlklé těhotenství=nevyvíjející se plod, tak by to podle mne vliv mít nemělo. Plod se nevyvíjí z příčin hormonálních nebo nějakých vnějších vlivů (př.působení virů, některých léků atd.), které působí přímo na něj, kdežto postižení sliznice po interupci, eventuelně po miniinterupci, by spíš způsobilo neudržení těhotenství, tedy potrat normálně se vyvíjejícího plodu.

Uvidíš, třeba ti tu ještě odpoví nějaká odbornice.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27008
7.4.10 16:16

Také nejsem odborník ale myslím že to vliv nemá.Bohužel se takové věci stávají:(Zkus se zeptat svého lékaře ale pokud jsi po mini interupci neměla problémy tak by vliv nemělo.Myslím že kdyby to mělo na něco vliv tak na to že ti otěhotnět nepůjde ale jak říkám nejsem odborník.Moc držím palečky at to příště vyjde.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.4.10 16:23

ne ,žádné problémy jsem nemela,vse dopadlo v rámci možností dobře,měla jsem strašný strach zda vůbec otěhotním,a povedlo se,tak snad to bude příště v pořádku.Mívám i výčitky že jedno miminko jsem nechtela a proto se druhe nepovedlo,jakoby nejakou daň za to nechtěný těhotenství,nevim,byla jsem tenkrat v hrouné situaci,asi už z toho blbnu.

• Citovat
  • Upravit
1112
7.4.10 16:32

Ano, jak píše Crystal - takové věci se stávají … Ono se to stává i ženám, které žádnou (mini)interupci nepodstoupily a stejně mají zamlklé těhotenství nebo časný spontánní potrat. A je to poměrně častý jev.